Glumci: Bill Murray, Ben Kingsley, Idris Elba, Lupita Nyong'o, Scarlett Johansson, Giancarlo Esposito, Christopher Walken, Neel Sethi

Režija: Jon Favreau

Scenario: Justin Marks

Žanr: Avantura/ Porodični/ Fantazija

Trajanje: 1h 46min

Rejting: PG

Mowgli (Neel Sethi) je dječak kojeg je odgojila indijska vučica Raksha (glas Lupita Nyong'o) i njen vučiji pakt. Crni panter Bagheera (Ben Kingsley) brine za Mowglija jer odbija da sluša vođu pakta Akelu (Giancarlo Esposito) i počinje da se koristi "ljudskim trikovima". Jednom godišnje sve životinje iz džungle dolaze u miru da piju vodu. Primirje prekida tigar Shere Khan (Idris Elba), kada osjeti Mowglijev miris. Mowgli uspjeva da pobjegne i lutajući kroz džunglu naleće na ogromnog pitona Kaa (Scarlett Johansson). Život mu spašava dobroćudni medvjed Baloo (Bill Murray). Knjiga O Džungli je baziran na pričama Rudyarda Kiplinga, a uveliko je inspirisana Diznijevim Knjiga O Džungli.

Dobro poznata priča o ljudskom mladunčetu Mowgliju dobija novu verziju koja je daleko vjernija Kiplingovim riječima. Jon Favreau se odlučio za sanjivu, mračniju priču koja vješto hoda između fantazije i realnosti. Dobro koristi jednostavne ali veoma efektne zumove i scene potjere su veoma napete. Mowglijev život često visi o koncu i publika nije baš sigurna da će on preživjeti. Favreau se dobro snašao i sa nadrealnim elementima filma. Scene sa hipnotizirajućom zmijom Kaa će sigurno preplašiti one najmlađe. Knjiga O Džungli čeka dolazak Balooa da nam ponudi malo humora. Pjevanje pjesama je rjeđe nego u originalu i nije baš uvijek najspretnije odrađeno. Jon Favreau nas je mogao malo bolje upoznati sa nekim likovima, naročito sa Akelom. Kompletan film je snimljen u studiju uz pomoć kompjuterske animacije. Ekipa filma je dobro prostudirala životinjske pokrete i nacrtane životinje iz Diznijeve verzije su zamjenjene vjernim CGI replikama.

Neel Sethi je dobar izbor za Mowglija a glumci koji posuđuju glasove su odlično obavili svoj dio posla. Bill Murray je pravi izbor za veselog medvjeda Balooa. Scarlett Johansson je manipulativna kao zmija Kaa a Idris Elba je strašan kao krvožedni tigar Shere Khan. Walkenov Kralj Louie je interesantan hommage poludjelom pukovniku Kurtzu iz Coppoline Apokalipse Danas.

Knjiga O Džungli je svakako jedno prijatno iznenađenje i pokazatelj da CGI može da bude veliki adut filma.

Datum recenzije: 04.01.2017