Jedan od srca
2 /4
Ocjena:
Pregleda:
434
Glavni glumci
Pogledaj sve glumceGlmuica
Glumica i model
Glumac, muzičar i pjevač
Glumac
Glumci
Pogledaj sve glumceReditelji
Pogledaj sve rediteljeReditelj, producent i scenarista
Scenaristi
Pogledaj sve scenaristeReditelj, producent i scenarista
Producenti
Pogledaj sve preducenteMuzički kompozitori
Pogledaj sve kompozitoreDirektori fotografije
Pogledaj sve direktoreDirektor fotografije
19.10.2007 14:32
Američki reditelj Frensis Ford Kopola je nakon izuzetno uspješnih sedamdesetih godina, kada je snimio takve filmove kao što su Kum (1972), Prisluškivanje (1973), Kum 2 (1974) i Apokalipsa danas (1979), nastavio narednu deceniju sa nizom interesantnih ali daleko manje uspješnih filmova. Prvi od njih je romantični mjuzikl Jedan od srca (1982).
Reditelj Frensis Ford Kopola je nakon turbulentog snimanja filma Apokalipsa danas (1979) očekivano poželio da snimi daleko manje ambiciozan film i to jednu romantičnu komediju, po prvi put u svojoj karijeri. Kopolini apetiti su ipak porasli tokom produkcije i ovaj autor je poželio da film obogati sa velikim brojem raskošnih muzičkih scena. Možemo slobodno reći da je u tome i uspio jer Jedan od srca sadrži niz zanimljivih i oku ugodnih muzičkih scena u kojima vidimo veliki broj plesača. Kamera direktora fotografije Vitorija Storara i Ronalda Viktora Garsije vješto kruži oko plesača i izaziva veoma dobro raspoloženje kod publike. Isto tako muzička podloga američkog muzičara Toma Vejtsa daje ugodnu atmosferu, ali ironični tekstovi pjesama nedvosmisleno stavljaju do znanja da nije riječ o tipičnoj holivudskoj ljubavnoj priči.
Kopola je naglasio osvjetljenje i dao filmu svojevrsnu noar atmosferu ali se njegova odluka da ovaj film snimi poput pozorišne predstave pokazala ne baš najsretnijom. Često vidimo prelaze iz jedne scene u drugu, tako što se u prethodnoj sceni gase svjetla dok nastavljamo da pratimo novu scenu sa drugim likovima. Zanimljivo je donekle vidjeti ovo dvoje ljudi Henka i Freni, kako se nose sa raskidom i kako upoznaju nove ljude. Ipak česti prelazi između scena se nekako čine kao glavna preokupacija Kopole i ekipe i zbog toga prije svega ispašta scenario filma. Dijalozi uglavnom nisu naročito zanimljivi i većinu ovih likova upoznajemo samo površno. Frederik Forest i Teri Gar nemaju baš dobru priliku da pokažu šta umiju. Već nakon polovine ovog filma, publika počinje da osjeća umor i gotovo prestaje da mari za same likove. Stvari se malo popravljaju kada dolaze dvoje ljubavnika Rej i Lejla, koje odlično igraju Raul Hulija i Nastasja Kinski. Zabavno je vidjeti muvanje između Henka i Lejle, kao i Reja i Freni. Muškom djeluje publike će se naročito dopasti zavodljiv ples koji igra glumica Nastasja Kinski na haubi automobila. Treba takođe pohvaliti veoma smješnu scenu u kojoj konobar Rej (Hulija) daje otkaz kod svog svog šefa i kritikuje uslugu u ovom lokalu. Nažalost ovi pojedinačni momenti nisu dovoljni da uveliko poprave opšti utisak filma. Kopola čak u određenim trenucima poseže za uvrnutim i komičnim scenama koje uglavnom možemo vidjeti u animiranim filmovima.
Jedan od srca je uglavnom neuspio eksperiment, koji nije bez svog šarma i nekoliko zanimljivih scena.
By http://www.movieposterdb.com/poster/20776660, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=17986990