Tijelo

3 /4

Ocjena:

Pregleda:

125

Izvorni naslov:

El cuerpo

Godina:

2012

Trajanje:

1h 52min

Zemlja:

Španija

Jezik:

Španski

Izdavačka kuća:

Rodar y Rodar, Antena 3 Films, Televisió de Catalunya, Canal+

05.03.2015 15:31

Film počinje tako što iz mrtvačnice nestane leš žene po imenu Maika Vilaverde (Belen Rueda). Maika je žena srednje dobi, koja je bila bogata i poslovna, udata za mlađeg muškarca, a pretpostavlja se da je pretrpila srčani udar nakon povratka sa službenog putovanja. Detektiv Haime Penja (Hose Koronado) radi na ovom slučaju, a nakon što shvati da je nestao leš žene po imenu Maika Vilaverde počinje da ga proganja prošlost. On pokušava da otkrije kako je tijelo moglo nestati bez traga, a jedini svjedok koji bi mu mogao pomoći je čuvar mrtvačnice koga je sigurnosna kamera snimila te noći kako izbezumljeno bježi sa posla, nakon čega ga je udario auto i on je pao u komu. Kada je Maikin udovac Aleks Uljoa (Ugo Silva) čuo šokantne vijesti, bio je u društvu svoje ljubavnice Karle Miler (Aura Garido). Kako istraga odmiče, inspektora Haimea muče njegovi košmari, a jedini osumnjičeni u ovom zločinu za njega je Aleks Uljoa koji se bori sa unutrašnjim demonima koji ga proganjaju, a kasnije će izaći na vidjelo.

        Tokom cijelog filma događaji su prikazani iz ugla Aleksa Uljoe, a glumac Ugo Silva se odlično snalazi u ulozi muža koji je zarobljen u braku u kojem se osjeća kontrolisan i na neki način zlostavljan. Znamo da talentovani španski režiser, Oriol Paul (Nevidljivi svjedok), u svojim trilerima rado koristi flešbekove, pa to radi i u ovom filmu. Korištenjem tog elementa uspijeva odlično da prikaže kako je izgledao brak između Aleksa i Maike, te nam prikazom nekih činjenica opravdava sumnju u glavnog junaka kao jedinog krivca. Psihičko stanje glavnog junaka je odlično prikazano, a tome su u mnogome doprinijele odlične glumačke sposobnosti Uga Silve. Radnja filma je uglavnom smještena u mrtvačnici. Scene u uglavnom snimane noću, dok kiša ne prestaje da pada što u mnogome doprinosi napetoj atmosferi filma i omogućava direktoru fotografije Oskaru Fauri (Nemoguće, Sirotište) da pokaže svoj talenat. Slijed događaja nas konstantno tjera na pogrešno preispitivanje i pitanje da li je tijelo zaista mrtvo, čime režiser postiže apsolutnu pažnju gledaoca sve do samog raspleta situacije i kraja filma.

        Ono u čemu je režiser Oriol Paul sigurno dobar jeste igranje sa čovjekovom psihom, a Tijelo to jođ jednom potvrđuje. Svi ljubitelji psihološkog trilera ne trebaju propustiti ovaj film.

By http://i2.wp.com/www.thisishorror.co.uk/wp-content/uploads/2013/09/The-Body-El-Cuerpo.jpg, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=50295422