Na šta su sve umjetnici spremni kako bi zaštitili svoju umjetnost svjedoči jedna priča iz života čuvenog Čarlija Čaplina. Elem, kada je snimio svoj film pod nazivom Mališan iz 1921. godine, Čaplin je bio primoran da ga prokrijumčari do studija i producenata i to u konzervama za kafu. Razlog krijumčarenja nije se krio u cenzuri ili bilo čemu sličnom. Naprotiv, stvar je bila lične prirode. Kako se Čaplin u to vrijeme razvodio od tadašnje supruge Mildred Haris, on se bojao da će mu ona uzeti film na čije je snimanje potrošio pola miliona dolara, pa je čitavih 122.000 metara filmske trake spakovao u konzerve za kafu i prenio ga najprije do Solt Lejk Sitija, a zatim do Nju Džerzija. Sve vrijeme ovog dugog putovanja (jer se zadržavao usput), Čaplin je koristio lažna imena kako bi izbjegao da ga vlasti zaustave i oduzmu mu film. Prava filmska priča, zar ne?