Holivud je najkraće rečeno džungla u kojoj se malo filmskih radnika uspije snaći. Kada je tolika koncentracija novca i ljudi na jednom mjestu, riječi kao što su originalnost i kreativnost izgovaraju se samo sa ironičnom podsmjehom. Čelni ljudi holivudskih studija najčešće razmišljaju o povratu svog novca i veoma često se mješaju u rad filmskih vizionara, režisera. Da bi ovo izbjegli, mnogi filmski režiseri su prinuđenu da se snalaze kako znaju i umiju. Američki režiser, scenarista i producent Stephen Soderbergh je sakupio novac za svoj najnoviji film, Logan Laki, tako što je prije početka snimanja ovog filma, prodao gotovo sva prava na njega. Sva tako reći post-bioskopska zarada, koja uključuje prava na distribuciju u zemljama van Amerike, kao i zaradu od HBO, Netflix, televizije, Video-On-Demand, pa čak i zaradu od prikazivanja ovog filma u avionima, je unaprijed prodana. Soderbergh je na ovaj način uspio da se mimoiđe sa holivudskim studijima i da sebi obezbjedi dovoljno novca da snimi ovaj film baš onako kako je on to zamislio. Isto tako trejleri, posteri i cijeli markentinški plan za ovaj film su urađeni po njegovoj volji. Jedino što ovaj režiser nije prodao i za što se nadao da će mu omogućiti povrat uloženog novca je sama zarada na bioskopskim blagajnama. Logan Lucky se ne može pohvaliti naročito velikom zaradom na bioskopskim blagajnama, ali je, po riječima njegovog autora, ovakav način distribucije filma, uveliko spustio ljestvicu za uspjeh. Čak i skromna početna vikend zarada od 15 miliona dolara se može smatrati finansijskim uspjehom. Logan laki možda i nije napravio veliki finansijski poduhvat, ali je riječ o veoma kvalitetnom filmu i što je možda još važnije, u pitanju je prava autorska vizija, koja inače, toliko nedostaje današnjem Holivudu.