ZVJEZDANI RATOVI: BUĐENJE SILE (2015)

Glumci: Harrison Ford, Mark Hamill, Carrie Fisher, Adam Driver, Daisey Ridley, John Boyega, Oscar Isaac, Lupita Nyong'o, Andy Serkis, Domhnall Gleeson, Anthony Daniels, Peter Mayhew, Max Von Sydow

Režija: J. J. Abrams

Scenario: Lawrence Kasdan, J. J. Abrams, Michael Arndt

Žanr: Fantazija/ Naučna Fantastika

Trajanje: 2h 18min

Radnja filma počinje trideset godina nakon završetka originalne trilogije i prati malu grupu heroja koja uz pomoć Otpora mora da zaustavi širenje Prvog reda, organizacije koja naravno želi da zavlada galaksijom.

Kada je Dizni kupio Lukas Arts i najavio nastavak voljene svemirske sage, fanovi su naravno bili odušveljeni ali i pomalo skeptični da li će promjena čelnih ljudi studija uticati na kvalitet ovog filmskog serijala i da li će holivudski igrači ispuniti njihova očekivanja i ponuditi im nešto bolje od Lukasove inferiorne trilogije. Kada je na mjesto režisera dovode talentovanog J.J. Abrams a jedan od scenarista je i Lawrence Kasdan (Imperija uzvraća udarac) i kada je publika dočekala priliku da pogleda film, slobodno možemo reći da je publika odahnula. Ekipa filma je dobro obavila posao i Zvjezdani Ratovi Buđenje Sile je jedan kvalitetan nastavak, koji je u mnogo čemu superioran Lukasov trilogiji urađenoj na prelazu vijeka. Akcija je brza i zabavna a tempo odličan. Priča je dobra mada u početku previše podsjeća na Novu Nadu. Fotografija Dana Mindela je zaista impresivna i film izgleda odlično. Likovi naravno zadovoljavaju visoke uslove političke korektnosti nametnute od strane Disnija ali nisu previše zanimljivi. Finn kao izdajnik Prvog reda, a sada član Otpora povlači za sobom dosta neodgovorenih pitanja. Odluka da glavni negativac skine masku je svakako hrabra i biće interesantno vidjeti šta spremaju za njega u nastavcima. Han-Solo i Chewbacca dobro evociraju nostalgiju fanova originalne trilogije. Novi droid BB8 se pokazao kao odličan comic relief, a lijepo je opet čuti legendarnu temu Johna Williamsa.

Daisey Ridley je odličan izbor za mladu i neumornu heroinu Rey. John Boyega je dobar kao mladi borac otpora. Adam Driver je veoma interesantan izbor za Kyla Rena. Treba pohvaliti još i raspoloženog Harrisona Forda.

Zvjezdani Ratovi: Buđenje Sile nudi više nego dovoljno zabave da zasluži toplu preporuku.

<

Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=48275847