ŽENA U CRNOM (2012)

Glumci: Daniel Radcliffe, Ciaran Hinds, Janet McTeer, Liz White

Režija: James Watkins

Scenario: Jane Goldman

Žanr: Drama/ Fantazija/ Horor

Trajanje: 1h 35min

Mladi advokat, udovac, Albert Kipps (Daniel Radcliffe) odlazi u gradić Crythin Gifford da proda imanje preminule Alice Drablow. Alberta mještani izbjegavaju jer misle da je ovo imanje ukleto. Jedini koji žele da mu pomognu su bogati zemljoposjednik Samuel Daily (Ciaran Hinds) i njegova žena Elizabeth (Janet McTeer). Istoimena horor novela je već imala jednu TV ekranizaciju 1989. godine.

Edwardov period je odlično rekreiran. Sve od odjeće do arhitekture odiše duhom tog vremena. Magla koja se stvara oko ove izolovane kuće, u kombinaciji sa jezivom muzikom Marca Beltramija pravi odličnu podlogu filma. Međutim, James Watkins i ekipa ne uspjevaju da u potpunosti prenesu strah na publiku. Dok je verzija iz 80-ih Alberta predstavila kao veselog i naivnog advokata koga odlazak u ovo mjesto mijenja iz korijena, Watkins i ekipa nam odmah serviraju napaćenog junaka. Albertovo kopanje po bolnoj prošlosti ovog malog mjesta je dobro odrađeno. Kroz interesantan razgovor sa lokalnim stanovnicima, advokat otkriva mnoge stvari o kobnoj istoriji ovog mjesta. Nažalost dobar istraživački dio posla, kasnije ustupa mjesto neslavnim pokušajima zastrašivanja. Tu su i nezaobilazni klišeji poput stolice za ljuljanje i opsjednute djece.

Daniel Radcliffe je dobar kao napaćeni advokat, ali je svakako inferioran Adrianu Rawlinsu. Interesentano da baš on glumi oca Harrija Pottera u popularnom serijalu. Ciaran Hinds je uvjerljiv kao dobroćudni zemljoposjednik, dok je njegova supruga, Janet McTeer, dobila previše prostora u filmu.

Žena U Crnom je još jedan interesantan ali ne baš potpuno uspješan pokušaj Hollywoda da nas zastraši ukletom kućom.

Datum recenzije: 23.07.2016
Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=34437182