VJEŠTICA IZ BLAIRA 3 (2016)

Glumci: James Allen McCune, Callie Hernandez, Brandon Scott, Valorie Curry, Corbin Reid, Wes Robinson

Režija: Adam Wingard

Scenario: Simon Barrett

Žanr: Horor/ Triler

Trajanje: 1h 29min

James Donahue (James Allen McCune) pronalazi video snimak za koji je ubijeđen da pripada njegovoj sestri Heather, koja je sredinom 90-ih nestala u šumi blizu Burkittsvilla. James je ubijeđen da mu je sestra još uvijek živa i nagovara svoje prijatelje Petera Jonesa (Brandon Scott) i Ashley Bennett (Corbin Reid) da krenu u potragu za njom. Pridružuje im se i student filmske akademije Lisa Arlington, koja snima dokumentarac o ovoj potrazi. U šumi upoznaju lokalne stanovnike Taliju (Valorie Curry) i Lanea (Wes Robinson). Proces snimanje Vještica iz Blaira 3 je trajao dugih pet godina i vješto je skrivan od očiju javnosti. Film je sniman na lokaciji u Vankuveru a zatim je promovisan pod lažnim imenom The Woods.

Režiser Adam Wingard i scenarista Simon Barrett udružuju snage u pokušaju da poprave loš utisak koji je ostavio drugi dio serijala, ali i da pojasne misteriju originala, koja muči fanove još od 1999. godine. Direktor fotografije Robby Baumgartner raspolaže mnogo boljom opremom za snimanje pa Vještica iz Blaira 3 tehnički bolje izgleda od prethodnih dijelova. Film daje dobar portret modernog tehnološkog društva, koje mora svaki iole bitan trenutak da zabilježi, a što je najbitnije, taj portret se dobro uklapa u samu radnju filma. Pored mnogih tehnoloških spravica imaju čak i dron. Radnja filma je slična originalu, sa izuzetkom par neočekivanih likova i nekoliko interesantnih, ali možda ipak nedopečenih ideja, poput vremenske dezorjentisanosti u šumi i misterioznog uboda. Dok je original bio fokusiran na elemente izgubljenosti u šumi, nastavak se više interesuje samim potjerama kroz šumu. Naravno, u ovim situacijama je neizbježno odvajanje jednog ili više pojedinaca od grupe. Pokušaji prepadanja publike su uglavnom odrađeni na predvidljiv i često veoma iritantan način, poput jump scare tehnike. Sa druge strane, sama završnica filma je veoma napeta i u njoj Wingard pokazuje da mu dobro leži neobična kombinacija nadrealnog i klaustofobičnog. Pojašnjenje završnice prvog dijela trilogije neće nikoga posebno oduševiti ali je odrađeno na zanimljiv način. Treba još pohvaliti dobar posao tonaca.

Gluma je zadovoljavajuća i uglavnom uspijeva da ne iziritira publiku. James Allen McCune je dobar kao uporni brat.

Vještica Iz Blaira 3 je prosječan horor koji treba preporučiti fanovima originala i uopšteno found footage filmova.

Datum recenzije: 23.11.2016