Glumci: Mark Rylance, Ruby Barnhill, Penelope Wilton, Jemaine Clement, Rebecca Hall, Rafe Spall, Bill Hader

Režija: Steven Spielberg

Scenario: Melissa Mathison

Žanr: Avantura/ Porodični/ Fantazija

Trajanje: 1h 57min

Rejting: PG

Desetogodišnja djevojčica Sophie (Ruby Barnhill) slučajno upoznaje velikog dobroćudnog džina (Mark Rylance) i kreće sa njim u njegovu magičnu zemlju. Sophie brzo shvata da on nije jedini džin u ovoj zemlji i da ostali džinovi nisu dobronamjerni. VDDž - Veliki Dobroćudni Džin je ekranizacija istoimene knjige Roalda Dahla. Ova knjiga je imala već jednu ekranizaciju, Dobroćudni Div (1989).

Stevenu Spilbergu zaista lezi fantazija i VDDž - Veliki Dobroćudni Džin izgleda impresivno. Svijet džinova je lijepo dočaran kamerom Janusza Kaminskog. Prostrane i prelijepe livade, obasjane izlazećim suncem, kriju maštovite prostorije džinova, veoma zanimljivog enterijera. Mlada djevojčica napušta sirotište i naravno brzo pronalazi očinsku figuru u ovom uduvaču snova. Njihovo prijateljstvo nije zbrzano nego je uvjerljivo predstavljeno. Samo uduvavanje snova je interesantno predstavljeno, a zanimljivo je i vidjeti kako ga stalno ispravlja kod izgovora određenih riječi. Treba izdovojiti i Kržljin lijep opis snova.

Nažalost, dosta toga spriječava režisera da nas u potpunosti opčini ovim fantastičnim svijetom. Ova nova verzija knjige donosi samo lijepu presvlaku. Isto kao i u prvobitnoj verziji, priča izgubi na uvjerljivosti kada se u nju umiješa sama Britanska kraljica. Fart jokes su zanimljiv pokušaj koji se nije baš isplatio.

Mark Rylance je odličan kao džin zlatnog srca. Ruby Barnhill je dobar izbor za znatiželjnu i hrabru Sophie.

VDDz - Veliki Dobroćudni Džin je solidna Hollywoodska fantazija.

Datum recenzije: 16.01.2017