V ZA VENDETU (2005)

Glumci: Natalie Portman, Hugo Weaving, Stephen Rea, John Hurt, Stephen Fry, Tim Pigott-Smith, Eddie Marsan

Režija: James McTeigue

Scenario: Andy Wachowski, Lana Wachowski

Žanr: Akcija/ Drama/ Triler

Trajanje: 2h 12min

V Za Vendetu je američki akcijski triler iz 2005. godine, čija je radnja smještena u Londonu, u distopijskom engleskom društvu iz bliske budućnosti. Film prati misterioznog V-a, borca za slobodu koji želi izazvati promjene na planu socijalne politike, pri čemu istovremeno izvodi i svoju osobnu nasilnu osvetu. Ovaj film je zapravo adaptacija istoimenog grafičkog romana, kojeg su kreirali Alan Moore i David Lloyd. Film V for Vendetta je režirao James McTeigue, dok su za produkciju bili zaduženi Joel Silver i braća Wachowski, koji su ujedno i napisali scenarij filma. U filmu glavne uloge tumače: Natalie Portman (Evey Hammond), Hugo Weaving (V), Stephen Rea (Inspektor Finch) i John Hurt (Kancelar Sutler). Puštanje filma u javnost je prvo bilo zakazano za petak, 4. listopada 2005. (dan prije 400-te Noći Guya Fawkesa) da bi potom ipak bilo odgođeno za 17. ožujak 2006. Alan Moore, koji je ostao razočaran filmovima Iz pakla (eng. From Hell) i Družba pravih gentlemena (eng. The League of Extraordinary Gentlemen), je odbio pogledati ovaj film, te se samim tim činom i distancirao od istog. Tvorci filma su, iz originalne priče grafičkog romana, izbacili neke od anarhističkih tema, kao i neke poveznice s drogom, pri čemu su također izmijenili i političku poruku filma, tj. prilagodili su je publici iz 2006.

V Za Vendetu je intrigantan naučno fantastični film.

Datum recenzije: 08.10.2017. godine