Glumci: George Burns, Art Carney, Lee Strasberg, Charles Hallahan

Režija: Martin Brest

Scenario: Martin Brest

Žanr: Komedija/ Kriminalistički/ Drama

Trajanje: 1h 37min

Trojica penzionisanih prijatelja Joe (George Burns), Al (Art Carney) i Willie (Lee Strasberg) odlučuju da opljačkaju banku. Ideja je došla od Joa, koji je razradio plan pljačke.

Režiser i scenarista filma Martin Brest ne gubi mnogo vremena i brzo šalje svojim ostarjelim junacima, malo veći račun za struju nego inače, koji tjera trojicu cimera na raspravu o glavnom krivcu za to, a kasnije na samu pljačku banke. Brestov dijalog je veoma iskren i crta kvalitetan portret ostarjelih ljudi, koji ostatak svog života ne žele provesti skrštenih ruku. Treba pohvaliti emotivnu scenu u kojoj Willie priča Alu o svom osamnaestogodišnjem sinu. Brest često koristi duge dokumentarističke kadrove, koji se dobro slažu sa poznom životnom dobi ovog trojca i njihovim usporenim motoričkimm funkcijama. Interesantno je čuti Joa koji tvrdi da se zbog adrenalinskog nagona usled planiranja pljačke, osjeća kao da opet ima četrdeset godina. Planiranje pljačke je odrađeno na komičan način, dok u samoj scena pljačke banke, bezazleni humor ipak ustupa mjesto realnosti situacije. U Velikom Stilu sprema mnoga iznenađenja svojim gledaocima, a možda najveće pohvale idu za odličnu i suptilnu karakternu transformaciju Joa. Zaista je tužno vidjeti ostarjelog i zaboravljenog čovjeka, koji shvata da bi mu život bio mnogo lakši u zatvoru.

George Burns je odličan kao promućni i pomalo cinični kriminalistički master-mind. Joe dobro prenosi ogorčenost starog čovjeka prema sistemu. Dobro se sa njim nose Art Carney i Lee Strasberg. Treba pohvaliti Charlesa Hallahana u ulozi dobronamjernog Pita.

U Velikom Stilu je nepredvidiva komedija koju treba preporučiti isključivo strpljivim filmofilima.

Datum recenzije: 04.06.2017. godine