TO DOLAZI (2014)

Glumci: Maika Monroe, Keir Gilchrist, Daniel Zovatto, Jake Weary, Olivia Luccardi, Lili Sepe

Režija: David Robert Mitchell

Scenario: David Robert Mitchell

Žanr: Horor/ Misterija

Trajanje: 1h 40min

Nakon seksualnog odnosa sa svojim momkom Hughom (Jake Weary), Jay Height (Maika Monroe) počinje da progoni misteriozna natprirodna sila. U borbi sa ovim surovim neprijateljem pomažu joj sestra Kelly, prijatelji Paul (Keir Gilchrist) i Yare (Olivia Luccardi) i komšija Greg (Daniel Zovatto).

Američki režiser David Robert Mitchell je došao na interesantnu ideju da svoje košmare iz mladosti prenese na veliko platno. Sudeći po reakciji kritike i publike, mnogim teorijama šta je "to" što dolazi i činjenici da je ovo njegov prvi horor film, ovog režisera najvjerovatnije čeka svijetla budućnost. Mirni, široki kadrovi lijepih predjela Michigena propraćeni napadnom muzikom benda Disasterpeace bude osjećaj nelagode i straha. Dok minimalan dijalog, uz melanholične, na prvi pogled nezainteresovane likove, daje sanjivi osjećaj filmu. David Robert Mitchell sakriva roditelje ovih mladih junaka, a zatim ih dovodi u uske, klaustofobične prostore, u kojima su veoma ranjivi. Mitchell odlično implementira tehniku usporenog snimaka, a pohvalno je vidjeti scene potjere snimljene na dnevnom svijetlu. Fenomen koji mjenja oblik i polako se kreće prema svojoj žrtvi, uspijeva da drži napetost tokom filma, dok preplašena publika sa velikom sumnjom posmatra svaki lik koji se pojavi na ekranu. Koncept ovog paranormalnog fenomena, koji se prenosi seksualnim odnosom, se dobro uklopio u životnu dob likova, gdje zdrav razum često popušta podivljalim hormonima. Međutim, iako je pokazao veliki potencijal, David Robert Mitchell je platio i cijenu neiskustvu. Film možda previše pitanja ostavlja neodgovorenim, a sama završnica je baš onakva kao što možemo i pretpostavuti, što i nije obavezno loša stvar. Takođe, uticaj starih majstora horora je primjetan.

David Robert Mitchell je pokazao odličan rad sa glumcima. Maika Monroe je veoma dobar izbor za mladu djevojku osuđenu na život u strahu, Keir Gilchrist vješto krije svoje simpatije prema njoj, dok Danielu Zovattu nije bilo teško da skine lik coolera Grega.

To Dolazi je uspješan horor film, koji vraća nadu fanova u ovaj posrnuli žanr.

Datum recenzije: 09.08.2016. godine
Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=44974148