SIKARIO (2015)

Glumci: Emily Blunt, Benicio Del Toro, Josh Brolin, Victor Garber, Jon Bernthal, Maximiliano Hernandez

Režija: Denis Villeneuve

Scenario: Taylor Sheridan

Žanr: Akcija/ Kriminalistički/ Drama

Trajanje: 2h 01min

FBI agent Kate Macer (Emily Blunt) pristaje na ponudu svog šefa Davea Jenningsa (Victor Garber), da pristupi specijanoj policijskoj diviziji, koja se bori protiv narko kartela. Ovu diviziju nagleda oficir CIA Matt Graver (Josh Brolin). Na putu za El Paso, Kate upoznaje Mattovog partnera, Alejandra Gillicka (Benicio del Toro). Oni informišu Kate o kartelskom narko bossu Fausta Alarconu (Julio Cedillo).

Denis Villeneuve odmah stavlja do znanja gledaocima sta ih čeka u Sikariju. Kate jedva izvlači živu glavu iz obračana sa mafijašima i nakon toga povraća od muke. Ulazak u grad specijalne jedinice je veoma napet i dolazi do tačke usijanja sa odlično režiranom scenom vatrenog obračuna na auto putu. Villeneuve uglavnom drži Kate, a samim tim i gledaoce, u mraku. Pravi dobar potez i ubacuje epizodu sa Tedom, da pokaže ovu agenticu kao ranjivu žensku osobu. Sam prilaz kartelskom vrhu je dobro odrađen i krije neka neočekivana iznenađenja. Svakako najbolja stvar Sikaria je suptilan podtekst o uzaludnosti borbe protiv narko kartela. Trenutnu kartelsku postavu će zamjeniti druga, a rat se nastavlja samo sa novim igračima. Direktor fotografije Roger Deakins demonstrira vještu igru svijetlosti i tame tokom prikazavinja filmskih junaka, a treba pohvaliti odličnu muziku Johanna Johannssona i dobro snimljene noćne scene uz pomoć nightvision tehnike.

Raspoložene Emily Blunt i Josh Brolin je zasenio odlični Benicio Del Toro. Trebao pohvaliti još Jona Bernthala.

SiKario je originalna i uspješna kriminalistička drama.

Datum recenzije: 22.01.2017. godine