SEDMORICA VELIČANSTVENIH (2016)

Glumci: Denzel Washington, Chris Pratt, Ethan Hawke, Vincent D'Onofrio, Byung-hun Lee, Manuel Garcia-Rulfo, Martin Sensmeier, Haley Bennett, Peter Sarsgaard

Režija: Antoine Fuqua

Scenario: Nic Pizzolatto, Richard Wenk

Žanr: Akcija/ Avantura/ Vestern

Trajanje: 2h 13min

Korumpirani industrijalac Bartholomew Bogue (Peter Sarsgaard) opsjeda mali rudarski grad Rose Creek i pri tom ubija grupu lokalnih stanovnika predvođenih Matthew Cullen (Matt Bomer). Matthewova žena Emma Cullen (Haley Bennett) i njen prijatelj Teddy Q (Luke Grimes) mole za pomoć oficira-specijalistu Sam Chisolm (Denzel Washington). Sam okuplja mali, ali odabrani tim koji će se suprostaviti industrijalcu i njegovoj grupi plaćenika. Pored kockara Josh Faraday (Chris Pratt), ekipi se kasnije pridružuju i strijelac prve klase Goodnight Robicheaux (Ethan Hawke), stručnjak za noževe Billy Rocks (Byung-hun Lee), vješt tragač Jack Horne (Vincent D'Onofrio), Comanche ratnik Red Harvest (Martin Sensmeier) i ozloglašeni meksički odmetnik Vasquez (Manuel Garcia-Rulfo). Sedmorica veličanstvenih je reimaginacija istoimenog vesterna 60-ih, koji je u stvari remake Kurosawinog filma Sedam samuraja.

Produkcijski dizajner Derek Hill pravi uvjerljivu repliku američkog gradića sa kraja XIX vijeka. Režiser Antoine Fuqua izbjegava CGI tehnologiju da bi ostao vjeran ovom zaboravljenom žanru. Scenaristi Nic Pizzolatto i Richard Wenk obrađuju dobro poznatu priču o sedmorici hrabrih ljudi, koji staju na stranu farmera i suprostavljaju se mnogobrojnim i dobro nauružanim plaćenicima. Svaki od ovih sedmorice junaka ima jedinstvenu sposobnost i bitan je dio tima. Linija između dobrih i loših likova je jasno povučena, tako da publika bez imalo sumnje zna za koga da navija. Fuqua ne donosi ništa novo u ovaj žanr, ali zna da dobro zabavi publiku. Koreografija borbenih scena je dobro odrađena, a ističe se Byung-hun Lee. Oružani sukobi su odlično snimljeni i ne zna se ko će od sedmorice na kraju izvući živu glavu. Sa druge strane, zaplet vezan za lik Ethana Hawkea nije baš teško pogoditi. Završni obračun je veoma uzbudljiv, iako je možda previše dinamita u njemu. Fuqua diže veliku prašinu u ovom obračunu, da bi neki njegovi junaci mogli da primijene svoje sposobnosti borbe prsa u prsa. Muzička podloga Jamesa Hornera je dobar oproštaj ovog talentovanog muzičara. Tokom Denzelovih scena se osjeća prizvuk Goldsmithove teme za film Patton.

Glumci su veoma raspoloženi. Denzel Washington je odličan izbor za harizmatičnog vođu, a Ethan Hawke mu dobro parira kao izblijedjeli heroj. Chris Pratt je pravi izbor za kockara ženskaroša, a Vincent D'Onofrio donosi dosta humora kao čovjek-medvjed. Peter Sarsgaard je možda ipak, preočigledan negativac filma.

Sedmorica Veličanstvenih je dobar vestern, koji je ipak inferioran svojim prethodnicima.

Datum recenzije: 09.10.2016