Glumci: Mia Farrow, John Cassavetes, Ruth Gordon, Sidney Blackmer, Maurice Evans, Ralph Bellamy, Angela Dorian

Režija: Roman Polanski

Scenario: Roman Polanski

Žanr: Drama/ Horor

Trajanje: 2h 17min

Rejting: NC-17

Rosemary Woodhouse (Mia Farrow) i njen muž, glumac Guy (John Cassavetes), useljavaju se u novi stan. Menadžer ove zgrade gospodin Nicklas (Elisha Cook, Jr.) ih obavještava da je u ovom stanu živjela gospođica Gardenia, ostarjela žena koja je posenilila. Rosemarin prijatelj Hutch (Maurice Evans) je bio protiv njihovog useljenja u ovaj stan, jer je saznao mnoge neprikladne stvari o ovoj zgradi. Ostarjeli bračni par Minnie (Ruth Gordon) i Roman (Sidney Blackmer), pozivaju Rosemary i Guya na večeru kod njih. Rosemary, koja saznaje da je trudna, počinje da sumnja u ove ostarjele komšije. Film je baziran na istoimenom romanu Ire Levina.

Roman Polanski lukavo koristi Komedinu obradu dječije uspavanke, koju pjevuši sama Mia Farrow, da nas namami u svoju priču. Naigled nevina dječija pjesma nakon malo dužeg slušanja dobija nedvosmislen zastrašujući podton, a moderni njujorški stanovi dobijaju prizvuk mračne gotske bajke. Polanski pametno odbija prikazivanje natprirodnih scena i fokusira se na istagu svoje krhke protagonistkinje. Njena istraga je veoma jednostavna, i režiser nam otkriva samo što ona uspije da sazna. Većina nas, poput same protagonistkinje filma, ne vidi mnoge stvari koje su nam praktično ispred nosa. Svi likovi su obični ljudi koji naizgled stvarno žele da pomognu Rosemary, a znamo da trudne žene postaju paranoične kada im se uskrati potrebna pažnja. Odličan je lik znatiželjne Rosemarine komšinice Minnie, koja koristi svaku priliku da pretura po njenim stvarima. Scene Rosemarinih snova su vješto snimljene korištenjem kamere iz ruke. Kraj filma je svakako originalan i nezaboravan ali možda i nije najbolji izbor.

Mia Farrow izvrsno demonstrira ranjivost trudne žene koja možda ne razmišlja najracionalnije. John Cassavetes joj dobro parira kao nemarni muž. Ruth Gordon je sjajna kao dosadna komšinica Minnie, a Sidney Blackmer je odličan kao misteriozni Roman Castevet.

Rosemarina Beba je odličan primjer horor filma koji se umjesto jeftine atrakcije koncentriše na samu priču i likove.

Datum recenzije: 04.01.2017