Distributer: Netflix
Studio: Heyday Films
Trajanje: 2h 17min
Zemlja: SAD, Velika Britanija
Budžet: $18 miliona
Zarada: $2.3 iliona

Film prati lik Nikol (Skarlet Johanson) i Čarlija (Adam Drajver), muža i žene čiji brak na prvu nema nikakvih značajnih problema. Ona je "njegova najdraža glumica", a on je pozorišni režiser. Imaju sina kojem su oboje veoma posvećeni. Međutim,tu na platno dolazi do izražaja režiserska umjetnost. Film nas baca u različite trenutke, te se ponekad zapitamo da li je moguće ovako realno prikazati ljudske strahove, borbu, nedostatke.

Režiser i scenarista Noa Bumbah, filmom Priča o braku donosi jednu tešku ljudsku priču prepunu emocija i realnih prikaza bračne zajednice u raspadu. Noah je poznat kao američki režiser koji preferira drame. Svojim ostvarenjima Lignja i kit i kasnije Frances Ha, koje je sam napisao i režirao, uspio je da se izbori za svoje mjesto pod suncem. I pored velikog uspjeha prethodnih filmova, režiser Bumbah je filmom Priča o braku ipak uspio da iznenadi mnoge ljubitelje filma i kritičare i snimi možda svoj najbolji film. Režiser Bumbah postavlja odlično pitanje, kada je zapravo pravo vrijeme da pogledamo sebe i kažemo ono sto zaista mislimo. Da li treba da progovorimo o onom što dugo godina prećutkujemo, onom što nas tišti ili da nastavimo da ćutimo, i dalje, da li je vrijedno da zanemarujemo sve dobro što nas je godinama spajalo. Bumbah nudi odgovore na ova pitanja, na sebi svojstven način i zaslužuje svaku pohvalu. Mnogobrojne nominacije u najvažnijim kategorijama za prestižniu nagradu Oskar, svakako idu u prilog kvalitetu filmu. Režiseru Bumbahu i ekipi je izbjegao Zlatni globus, koji je prošao u znaku nekih drugih filmova, ali Priča o braku je uspio da nađe svoju publiku. Režiser je svakako imao sreće prilokom izbora glavnih glumaca. Skarlet Johanson (Kupili smo zoo vrt, Ljubav u Barseloni, Izgubljeni u prevodu) i Adam Drajver (Paterson) su odlično dočarali životnu slagalicu koju nije lako sastaviti i sačuvati.

Priča o braku je odlična drama koju bi zaista šteta bilo propustiti i za koju slobodno možemo reći da je jedna od svjetlih tačaka ove godine

Datum recenzije: 29.03.2020. godine
Poster filma: By Source