PREVARANTI (2003)

Glumci: Nicolas Cage, Sam Rockwell, Alison Lohman, Bruce McGill

Režija: Ridley Scott

Scenario: Ted Griffin, Nicholas Griffin

Žanr: Komedija/ Kriminalistički/ Drama

Trajanje: 1h 56min

Roy Waller (Nicolas Cage) je prevarant sa turetovim sindromom i opsesivno-kompulzivnim poremećajem. Roy i njegov partner i štićenik, Frank Mercer (Sam Rockwell), planiraju prevaru biznismena Chucka Frechetta (Bruce McGill). Kada Roy doživi napad panike, Frank mu predlaže da posjeti psihijatra, Dr. Harrisa Kleina (Bruce Altman). Tokom terapije, Roy se prisjeća svoje bivše žene, Heather (Melora Walters), koja je bila trudna tokom njihovog razvoda. Klein informiše Roya, da je nazvao Heather i saznao da Roy ima četrnaestogodišnju ćerku, Angelu (Alison Lohman). Roy odlučuje da upozna svoju ćerku. Prevaranti su ekranizacija istoimene knjige, autora Erica Garcije.

Ridley Scott pravi dobru odluku u izboru Garcijinog romana i još jednom pokazuje svoj raskošni talenat. Scenaristi Ted i Nicholas Griffin su odlično obavili svoj dio posla, a talentovanom Britancu nije teško da se igra sa našim očekivanjima. Taman kada pomislimo da smo uhvatili tok radnje, Scott ubacuje novi preokret i hvata nas zatečene. Wallerova bolest nagovještava melodramu sa teškom tematkom, da bi zatim, njegovi tikovi postali izvor dobrog humor, a ovaj srednjovječni čovjek, počeo da preispituje svoje životne odlike. Tek nakon što Waller upozna svoju ćerku, film se fokusira na prevaru. Scott pravi neprimjetne prelaze između ovih zapleta i odlično ih koristi da produbi radnju filma i njene aktere. Sama prevara u filmu je veoma zanimljiva, uz odlično odrađen epilog, koji dodaje još jedan sloj ovom filmu. Treba pohvaliti veoma dobru montažu Dodija Dorna i pohvalne trikove sa kamerom, Johna Mathiesona.

Nicholas Cage daje složenu izvedbu neurotičnog prevaranta, dok je Sam Rockwell veoma dobar izbor za njegovog uobraženog štićenika. Alisom Lohman se odlično snalazi u ulozi mlade ćerke, a Bruce McGill je više nego uvjerljiv kao arogantni biznismen.

Prevaranti su još jedan impresivan film u Scottovoj bogatoj karijeri.

Datum recenzije: 09.05.2017. godine