Glumci: Arnold Schwarzenegger, Carl Weathers, Elpidia Carrillo, Bill Duke, Jesse Ventura, Sonny Landham, Richard Chaves, R.G. Armstrong, Shane Black, Kevin Peter Hall

Režija: John McTiernan

Scenario: Jim Thomas, John Thomas

Žanr: Akcija/ Naučna Fantastika/ Triler

Trajanje: 1h 47min

Rejting: PG

Major Alan "Dutch" Schaefer (Arnold Schwarzenegger), operativci Mac Elliot (Bill Duke), Billy Sole (Sonny Landham) i Blaine Coope (Jesse Ventura), stručnjak za eksplozive Jorge "Poncho" Ramirez (Richard Chaves) i radio vezista Rick Hawkins (Shane Black) dobijaju zadatak da izbave taoce iz južnoameričke džungle. Agent CIA George Dillon, stari Schaeferov prijatelj, dobija zaduženje da nadgleda ovu operaciju.

Scenario braće Thomas ima cliche trenutaka, ali je uglavnom odlično napisan. Svaki od šestorice komandosa je zanimljiv na sebi svojstven način i važan je dio tima. Pogodak je lik okrjelog indijanca Billija, koji prvi osjeti opasnost i ujedno najavi krvoproliće koje će uslijediti. John Mc Tiernan pravi dobar potez i prvo nam predstavlja svoje neustrašive junake, da bi ih zatim jedne po jedne, nemilosrdno redao ispred ove vanzemaljske mašine za ubijanje. Predator ima sposobnost kamuflaze i ove guste južnoamericke šume su odlično mjesto za njegovo skrivanje. Svakako je riječ je borbi u kojoj ljudi nemaju velike šanse. Treba pohvaliti odličnu muziku Alana Silvestrija i dobar posao stručnjaka za specijalne efekte, Stana Winstona.

Arnold Schwarzenegger je uvjerljiv kao okorjeli major, dok mu odlično pariraju žestoki Carl Weathers, Bill Duke i Sonny Landham kao neustrašivi Billy. Elpidia Carrillo je tu da bar malo razbije ovu testosteronsku priču. Treba pohvaliti i Kevina Petera Halla kao Predatora.

Predator je imao sve predispozicije da postane drugorazredni akcijski film, međutim talentovani John McTiernan i harizmatična grupa glumaca ga pretvaraju u jednog od klasika žanra.

Datum recenzije: 16.01.2017