Montaža: Dirk Westervelt
Izdavačka kuća: Sony Pictures Releasing
Studio: Columbia Pictures, 2.0 Entertainment, Pariah
Trajanje: 1h 39min
Budžet: $42-48 miliona
Zarada: $122,8 miliona

Tallahassee (Vudi Harelson), Columbus (Džesi Ajsenberg), Wichita (Ema Stoun) i Little Rock (Abigeil Breslin) nastavljaju svoju borbu protiv horde zombija i ovaj put se smještaju u Bijelu Kuću, rezidenciju predsjednika Sjedinjenih Američkih država u Vašingtonu. Jednog jutra Tallahassee pronalazi poruku od Wichite i Little Rock u kojoj im saopštavaju da žele da dalje nastave same.

Nakon velikog uspjeha filma Zombilend, kako kod kritičara, koji su bili iznenađujuće naklonjeni ovom filmskom podžanru, tako i kod publike koja je očigledno bila željna scena u kojoj šačica smrtnika tamani horde zombija, i to često na veoma zabavan i neočekivan način, nije bilo teško za pretpostaviti da ćemo dobiti nastavak. Na režisersku stolicu opet sjeda Ruben Flajšer (Gangsterski odred, 30 minuta ili manje), dok se scenarističkom dvojcu Ret Ris, Pol Vernik, inače zaslužnim za filmske hitove Dedpul, Dedpul 2 i Trag života, pridružuje i Dejv Kalahan (Zla kob, Plaćenici, Plaćenici 2, Plaćenici 3, Godzila)

, ali je nažalost krajnji rezultat po malo razočaravajući. Povratak u Zombilend jeste zabavan film uz koji vrijeme brzo prođe ali nivo zabave nije na nivou njegovoh prethodnika, i pored nekih novih fazona koje su uveli. Ljubavni trougao prikazan u filmu previše podsjeća na španske telenovele dok portret klišeizirane priglupe plavuše definitivno ne popravlja utisak filma, naprotiv. Sa druge strane, prikaz najinovativnijih načina na koje su ljudi ubili zombije, u formi svojevrsnih brzo montiranih cut scena, je veoma zabavan i dobrodošao, dok pohvale idu i veoma raspoloženim glumcima.

Povratak u Zombilend je relativno zabavna post-apokalitična zombi komedija koju treba preporučiti prvenstveno fanovima prvog dijela i generalno ljubiteljima filma željnih isključivo zabave.

Datum recenzije: 24.03.2020. godine
Poster filma: By