PONOĆNA TRKA (1988)

Glumci: Robert De Niro, Charles Grodin, Yaphet Kotto, John Ashton, Dennis Farina, Joe Pantoliano

Režija: Martin Brest

Scenario: George Gallo

Žanr: Akcija/ Komedija/ Kriminalistički

Trajanje: 2h 06min

Eddie Moscone (Joe Pantoliano) plaća lovcu na glave, Jacku Walshu (Robert De Niro), da uhvati računovođu Jonathana Mardukasa (Charles Grodin) i dovede ga u Los Anđeles. Mardukas je proneverio 15 miliona dolara od svog bivšeg poslodavca, čikaškog mafijaškog bosa Jimmija Serrana (Dennis Farina). Walshu zatim prilazi agent FBI Alonzo Mosely (Yaphet Kotto), i naređuje mu da se kloni Mardukasa. Naime Mosley planira da uhvati Mardukasa i natjera ga da svjedoči protiv njegovog bivšeg poslodavca. Walsh dobija rok od pet dana za obavljanje ovog posla, a zatim će Moscone unajmiti drugog lovca na glave, Marvina Dorflera (John Ashton).

Iako smo vidjeli dosta ovakvih i sličnih priča, dobar scenario Geogea Galloa ipak uspjeva da nas zaintrigira, i to kroz veoma duhovit dijalog. Režiser filma Martin Brest je napravio dobar potez i apostrofirao odnos između nekoliko filmskih protagonista, prije svega lovca Walsha i njegove lovine. Mrzovoljni Jack Walsh i brbljivi računovođa su još jedna potvrda da se suprotnosti privlače. Walsh u početku ne progovara mnogo, da bi ga računovođino konstantno zanovjetanje natjeralo da se postepeno otvori. Velika je pohvala filmu što ove emotivne scene uspjevaju. Martin Brest daje dovoljno vremena i ostalim likovima, a solidno se snalazi i u režiranju scena potjere. Ponoćna Trka je bila veliki kritički i komercijalni uspjeh i doživjela je čak tri nastavka, TV produkcije. Vodeći glumci se nažalost nisu pojavili u ovim nastavcima.

Ponoćna Trka dosta duguje odličnoj hemiji vodećeg glumačkog dvojca. Robert De Niro i Charles Grodin se vrlo dobro snalaze u ulozi neobičnog para u bjegu, Dennis Farina je odlično skinuo mafijašlog bosa, a Yaphet Kotto je jednako dobar kao mrzovoljni FBI agent. Treba pohvaliti Johna Ashtona, Joa Pantoliana i Philipa Bakera Halla.

Ponoćna Trkaje veoma dobra komedija koja pruža dosta zabave.

Datum recenzije: 04.06.2017. godine