PODZEMNI SVIJET: KRAVAVI RATOVI (2016)

Glumci: Kate Beckinsale, Theo James, Tobias Menzies, Lara Pulver, Peter Andersson, Clementine Nicholson, Bradley James, Charles Dance

Režija: Anna Foerster

Scenario: Cory Goodman

Žanr: Akcija/ Horor

Trajanje: 1h 31min

Selena (Kate Beckinsale) nastavlja borbu protiv klana Lycana i vampira koji su je izdali. Obe strane pokušavaju da iskoriste njenu krvi ili krv njene ćerke da bi postali Corvinus Strain hibridi. Selena sakriva svoju ćerku i pomaže Davidu (Theo James) i njegovom ocu Thomasu (Charles Dance) da okončaju ovaj vječni rat. Lycane predvodi Marius (Tobias Menzies). Podzemni Svijet: Krvavi Ratovi je peti nastavak Podzemni Svijet franšize.

Nakon rada na serijama, sa specijalnim efektima i kao direktor fotografije, Amerikanka rođena u Njemačkoj, Anna Foerster dobija priliku za svoj režiserski prvenac. Uvodni prolog filma je zbrzan i Foerster srećom brzo prelazi na scene borbe, gdje se mnogo bolje snalazi. Vatreni obračuni karakteristični za prošle nastavke, uglavnom su zamijenjeni borbom prsa u prsa. Ovakav vid borbe se pokazao kao dobar potez, jer Selena djeluje kao da je u mnogo većoj opasnosti. Ističe se borba između Selene i Mariusa uz lijepu fotografiju zaleđenih planinskih predjela.

Podzemni Svijet: Krvavi Ratovi se vraća starom konceptu Lycana vs Vampira, smišlja nove negativce i dosta toga, često haotičnog, baca pred gledaoce. Film brzo prelazi i prema natprirodnim elementima o kojima slabo toga saznajemo i koji nisu baš najbolje povezani sa prošlim nastavcima. U ovom nastavku Selena dobija ćerku, koja će najvjerovatnije dobiti stand-alone nastavak i možda jednog dana i preuzeti ovaj dugovječni filmski serijal.

Glumci zaslužuju prolaznu ocjenu jer često uspjevaju da loš dijalog naprave probavljivim. Kao i uvijek glavni adut filma je Kate Beckinsale. Hemija između nje i Theoa Jamesa je dobra, dok Charles Dance nažalost ostaje neiskorišten.

Podzemni Svijet: Krvavi Ratovi treba preporučiti isključivo kao guilty pleasure.

Datum recenzije: 25.12.2016