POČETAK (2010)

Glumci: Leonardo DiCaprio, Ken Watanabe, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Ellen Page, Tom Hardy, Cillian Murphy, Tom Berenger, Michael Caine

Režija: Christopher Nolan

Scenario: Christopher Nolan

Trajanje: 2h 28min

Početak (engl. Inception) američki je akcioni film iz 2010. Scenarista, producent i režiser filma je Kristofer Nolan, a glavne uloge tumače Leonardo Dikaprio, Ken Vatanabe, Džozef Gordon-Levit, Tom Hardi, Marion Kotijar, Elen Pejdž i Kilijan Marfi. Film govori o pljačkašu zvanom Dom Kob (Dom Cobb) koji ulazi u snove drugih ljudi kako bi prikupio informacije koje su inače nedostupne. Njegove sposobnosti koštale su ga njegove porodice i državljanstva, ali prilika za iskupljenje i povratak starom životu javlja se kada Kob i njegov tim specijalista biva upošljen da usadi određenu ideju u podsvest njihove mete. Naziv filma odnosi se na zadatak usađivanja ideje umesto krađe iste — koncept s kojim je Kob manje upoznat.

Istaknuti reditelj Kristofer Nolan, zaslužan za blokbaster "Mračni vitez" je ujedno i pisac scenarija za film "Početak". Film je od početka snimanja bio obavijen velom tajne. Opisan je kao savremena naučnofantastična akcija smeštena u najdublje strukture ljudskog uma. Leonardo Dikaprio tumači lik menadžera Džejkoba Hestlera umešanog u skandal, dok Marion Kotijar igra njegovu suprugu.

Početak je jedan zaista zabavan i intrigantan film, koji se može preporučiti i fanovima kvalitetnih naučno fantastičnih filmova.

Datum recenzije: 20.08.2017. godine