PLAĆENICI (2010)

Glumci: Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Eric Roberts, Randy Couture, Steve Austin, David Zayas, Giselle Itié, Terry Crews, Mickey Rourke

Režija: Sylvester Stallone

Scenario: David Callaham, Sylvester Stallone

Žanr: Akcija/ Avantura/ Triler

Trajanje: 1h 43min

Grupa elitnih plaćenika na čelu sa Barnijem Rossom (Sylvester Stallone), pristaje na opasnu misiju sa ciljem hapšenja generala Garze (David Zayas), diktatora meksičkog ostrva Vilena. Ross odlazi na ovo malo ostrvo i saznaje od lokalne mještanke, Sandre (Giselle Itié), da je general Garza, samo pijun bivšeg CIA oficira, Jamesa Munroa (Eric Roberts). Grupu plaćenika čine ekspert za noževe Lee Christmas (Jason Statham), ekspert za borilačke vještine Yin Yang (Jet Li), vojni veteran Gunner Jensen (Dolph Lundgren), ekspert za oružja Hale Caesar (Terry Crews) i ekspert za eksplozivne naprave Toll Road (Randy Couture). Ross je misiju prihvatio od gospodina Churcha (Bruce Willis), nakon što je odbio Rossov rival Trench Mauser (Arnold Schwarzenegger).

Režiser filma Sylvester Stallone je zajedno sa ko-scenaristom Davidom Callahamom osmislio pristojnu priču, koja poput većine akcijskih filmova svih ovih junaka, prije svega cilja na dobru zabavu gledaoca. Grupa otpadnika od društva se suprostavlja mnobrojnoj i dobro naoružanoj plaćeničkoj vojsci, koja tlači napaćeni narod malog mjesta. Veliki broj protivnika omogućava svakom od plaćenika da pokaže svoje borilačke vještine. Dok većina njih računa na svoju fizičku snagu, borci poput Yin Yanga, pokazuju zavidne borilačke vještine. Režiser Stallone pokušava održati dinamiku borbe sa raznim novotarijama, od Slajovog velikog noža, koji bi u manjim rukama djelovao poput mača, preko visoko-kalibarskih pušaka, pa sve do vrtoglavih izvrtanja kamere, tokom akcijskog obračuna. Zanimljivo je na početku filma vidjeti tri velike akcijske zvijezde, Slaja, Švarca i Brucea Willisa, koji pokušavaju da "ukradu scenu" jedan drugom, a ljude sa ovih prostora će gorko zasmijati Toolov komentar, koji je tokom misije u Bosni i borbe sa "lošim Srbima", probao domaću rakiju, šljivovicu.

Sylvester Stallone i ostali plaćenici su odradili upravo ono što se od njih očekuje, a Eric Roberts se dobro snašao kao njihov protivnik. Fanovi UFC će odmah prepoznati Randija Coutura.

Plaćenici ne zaslužuju mnoge oštre kritike filmskih kritičara, ali nikako ni hvalospjeve mnogobrojnih fanova.

Datum recenzije: 04.06.2017. godine