PLAĆENICI 3 (2014)

Glumci: Sylvester Stallone, Jason Statham, Antonio Banderas, Jet Li, Wesley Snipes, Dolph Lundgren, Kelsey Grammer, Randy Couture, Terry Crews, Kellan Lutz, Ronda Rousey, Glen Powell, Victor Ortiz, Mel Gibson, Harrison Ford, Arnold Schwarzenegger

Režija: Patrick Hughes

Scenario: Sylvester Stallone, Creighton Rothenberger, Katrin Benedikt

Žanr: Akcija/ Avantura/ Triler

Trajanje: 2h 06min

Plaćenici Barney Ross (Sylvester Stallone), ekspert za noževe Lee Christmas (Jason Statham), ekspert za borilačke vještine Yin Yang (Jet Li), vojni veteran Gunner Jensen (Dolph Lundgren), ekspert za oružja Hale Caesar (Terry Crews) ekspert za eksplozivne naprave Toll Road (Randy Couture) i novopridošli Doc (Wesley Snipes) presjedaju brodsku pošiljku bombi, namjenjenu ratnom diktatoru u Somalji. Ross saznaje da je bombe poslao njegov bivši partner i ko-osnivač Plaćenika, Conrad Stonebanks (Mel Gibson). Operativac CIA Max Drummer (Harrison Ford) daje Rossu misiju da uhvati Stonebanksa, kako bi mu se sudilo za ratne zločine. Ross raspušta staru ekipu i zajedno sa regruterom Bonapartom (Kelsey Grammer) pronalazi novu grupu plaćenika. Regrutuju bivšeg marinca Johna Smilija (Kellan Lutz), izbacivača Lunu (Ronda Rousey), eksperta za kompjutere Thorna (Glen Powell) i eksperta za oružje Marsa (Victor Ortiz). Plaćenik Galgo (Antonio Banderas) takođe želi da bude u timu. Plaćenici 3 je drugi nastavak filma Plaćenici.

Režiser novog nastavaka ovog popularnog akcionog filmskog serijala Patrick Hughes, se pobrinuo da uvodna špica, ima dovoljno akcije i da zasluži pečat odobrenja od strane plaćenika. Grupa plaćenika iz helikoptera napada dobro zaštićen voz. Kadrovi su veoma kratki, čahura od ispaljenih metaka ima svuda, a plaćenici pokazuju visoku preciznost kod gađanja. Većina metaka koji oni ispale završi u predviđenoj meti, a usput stignu prozboriti pokoji sarkastični komentar. Režiser Hughes je, međutim, razočarao fanove ovog akcijakog serijala, jer je razblažio akcijadu u ovom nastavku, kako bi Plaćenici 3 izbjegli R rejting. Isto tako, scenario Sylvestera Stallonea, Creightona Rothenbergera i Katrin Benedikt nažalost nije previše inspirativan. Okupljanje članova tima je nešto što prečesto gledamo u novim američkim filmovima. Ovim potezom producent, scenarista i glavni glumac ovog filma Stallone, otvara priliku za mnoge nastavke i eventualne spin-off serijale, gdje bi Sly iz producentske i/ili režiserske stolice, slao novopečene plaćenike u nove avanture. Glavni negativac filma Conrad Stonebanks i vođa plaćenika Barney Ross naravno imaju zajedničku istoriju, a režiser filma Hughes će se potruditi da im očisti binu za završni obračun. Takođe svako od plaćenika će dobiti taman toliko vremena da prikaže svoju usko-specijalizovanu vještinu.

Velike akcijske zvijezde Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Randy Couture, Terry Crews i Arnold Schwarzenegger dobijaju jako pojačanje u vidu Mela Gibsona, Harrisona Forda, Antonia Banderasa, Weslija Snipesa, komičara Kelsija Grammera i mladih plaćenika Kellana Lutza, bivše UFC vicešampiona Ronde Rauzi, Glena Powella i boksera Victora Ortiza. Kompletna glumačka ekipa zaslužuje pohvalu za dobru međusobnu hemiju.

Plaćenici 3 ipak treba pogledati zbog dosta akcije i ostajele ali veoma harizmatične filmske ekipe.

Datum recenzije: 04.06.2017. godine