PLAĆENICI 2 (2012)

Glumci: Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Chuck Norris, Terry Crews, Randy Couture, Liam Hemsworth, Jean-Claude Van Damme, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger

Režija: Simon West

Scenario: Sylvester Stallone, Richard Wenk

Žanr: Akcija/ Avantura/ Triler

Trajanje: 1h 43min

Plaćenici Barney Ross (Sylvester Stallone), ekspert za noževe Lee Christmas (Jason Statham), ekspert za borilačke vještine Yin Yang (Jet Li), vojni veteran Gunner Jensen (Dolph Lundgren), ekspert za oružja Hale Caesar (Terry Crews), ekspert za eksplozivne naprave Toll Road (Randy Couture) i snajperista Billy the Kid (Liam Hemsworth), odlaze na misiju u Albaniju. Church (Bruce Willis) pridružuje timu i eksperta za tehniku Maggie Chan (Nan Yu). Tim uleće u klopku internacionalnog kriminalca i dilera oružjem Jeana Vilaina (Jean-Claude Van Damme), i njegove grupe plaćenika Sangs. Plaćenici 2 je nastavak filma Plaćenici.

Plaćenici 2 nastavljaju priču svoga prethodnika, sa nekoliko interesantnih izmjena. Umjesto Sylvestera Stallonea na režisersku stolicu sjeda Simon West, i Plaćenici 2 je ipak bolje režiran film od svog prethodnika. Već uvodna scena filma pokazuje da West zna režirati uzbudljivu akcijadu. Grupa ovih elitnih plaćenika se opet suočava sa naizgled beskonačnim nizom protivnika, a jedini način da se prekine ovaj niz je da se ubije glavni negativac filma, kojeg ovaj put igra Jean Claude Van Damme, jedan od najpoznatijih akcionih junaka. Prezime Van Dammovog filmskog negativca, Jeana Vilaina, se izgovara baš poput engleske riječi za negativca. Simon West i direktor fotografije, Shelly Johnson, kreiraju atmosferu hladnoratovskih filmova, u kojoj ova elitna grupa plaćenika, poput Leonovih junaka iz špageti vesterna, pomaže grupi potlačenih ljudi. West i ekipa su se malo zanijeli pa podsjećaju na šale o Chucku Norrisu, školsko obrazovanje Dolpha Lundgrena i na veliki broj filmova svih prisutnih aktera. Očekivani završni obračun između Sylvestera Stallonea i Jean-Claude Van Damma je ispunio očekivanja akcijskih sladokusaca.

Akcijskim zvijezdama Sylvesteru Stalloneu, Jasonu Stathamu, Bruceu Willisu, Arnoldu Schwarzeneggeru i ostalim plaćenicima se pridružuju, između ostalih, i Liam Hemsworth, Chuck Norris, Jean-Claude Van Damme i Nan Yu. Svaki od ovih matoraca je imao svijetlijih trenutaka u svojoj karijeri, ali je neosporno da su obavili jako dobar posao i da još uvijek nisu za staro gvožđe, naprotiv.

Plaćenici 2 uspjeva da nadmaši svog prethodnika ali ne i da ostavi dublji trag u žanru.

Datum recenzije: 04.06.2017. godine