Montaža: Seli Menke
Izdavačka kuća: Miramax Films
Studio: A Band Apart, Jersey Films
Trajanje: 2h 34min
Budžet: $8–8.5 Milliona
Zarada: $213.9 Milliona

Pulp Fiction (Petparačke priče) američki je film Quentina Tarantina iz 1994. koji je napisao zajedno s Rogerom Avaryjem. Poznat je po nelinearnoj radnji, eklektičnom dijalogu, ironičnoj mješavini humora i nasilja i referenci iz filma i popularne kulture. Nominiran je za sedam Oscara, uključujući najbolji film; Tarantino i Avery su osvojili nagradu za najbolji originalni scenarij. Na Filmskom festivalu u Cannesu je nagrađen Zlatnom palmom. Veliki komercijalni uspjeh revitalizirao je karijeru glavnog glumca, Johna Travolte, koji je bio nominiran za Oscara, kao i Samuel L. Jackson i Uma Thurman. Naslov filma odnosi se na šund časopise i "tvrdo kuhane" kriminalističke romane iz sredine dvadesetog stoljeća, poznate po slikovitim opisima nasilja i ispraznim dijalozima. Radnja je, kao i u drugim Tarantinovim djelima, nelinearna. Kritičari su film zbog njegove samoreflektivnosti i nekonvencionalne strukture nazvali prvim primjerom postomodernog filma. Pakleni šund poslužio je kao inspiracija za mnoge kasnije filmove koji su preuzeli mnoge elemente njegova stila. Priroda njegove produkcije, marketinga i distribucije i naknadne profitabilnosti snažno su uticali na područje nezavisne kinemtografije.

Petparačke Priče je neosporno remek-djelo i jedan od najboljih kriminalističkih drama 90-ih goidna prošloga vijeka.

Datum recenzije: 29.10.2017. godine