Studio: Tequila Gang, Estudios Picasso, Telecinco Cinema, Sententia Entertainment, Esperanto Filmoj
Trajanje: 1h 58min
Zemlja: Španija
Jezik: Španski
Budžet: $19 Milliona
Zarada: $83,3 Milliona

Panov Lavirint (šp. El Laberinto Del Fauno) je filmsko ostvarenje meksičkog reditelja Giljerma del Tora, u kome je objedinio triler atmosferu nekih drugih svetova s visokim nivoom specijalnih efekata. Smešten u period nakon Španskog građanskog rata, tačnije u 1944. godinu, Panov lavirint govori o Ofeliji (Ivana Bakero), mladoj devojci koja otkriva fantastični svet šumskih bića kada je majka odvede u severnu Španiju da se pridruže njenom očuhu, ogorčenom i uvrnutom članu Frankove fašističke armije. Film je premijerno prikazan na Filmskom festivalu u Kanu 2006. godine i izabran je da predstavlja Meksiko na dodeli Oskara u kategoriji za najbolji strani film, dobivši tako najviše nominacija za Oskara kao film koji nije na engleskom jeziku. Osim što je osvojio brojne nagrade, film je izazvao i brojne reakcije kritičara s obzirom na to da nudi mnogo toga za divljenje. Međutim, neki kritičari smatraju da pored sve svoje zapanjujuće lepote i upečatljive glume, film ne uspeva da do kraja sjedini elemente fantazije i surove realnosti rata, što rezultuje time da Panov lavirint ostane sastavljen iz dve izuzetne polovine. Naime, drugi vide del Torovo dostignuće kao spektakularnu celinu koja predstavlja njegov verovatno najzreliji film.

(OVAJ TEKST JE PRIVREMENO PREUZET SA VIKIPEDIJE I STAJAĆE OVDJE SVE DOK NE URADIM RECENZIJU ZA OVAJ FILM)

Panov Lavirint je solidna Hollywoodska fantazija.

Datum recenzije: 20.08.2017