OTMICA U METROU 1 2 3 (1974)

Glumci: Walter Matthau, Robert Shaw, Martin Balsam, Héctor Elizondo, Earl Hindman, James Broderick, Dick O'Neill, Jerry Stiller

Režija: Joseph Sargent

Scenario: Peter Stone

Žanr: Akcija/ Kriminalistički/ Triler

Trajanje: 1h 44min

The Taking Of Pelham One Two Three (sh. Otmica U Metrou 1 2 3) je američki kriminalističko-akcijski film snimljen 1974. godine u režiji Josepha Sargenta. Predstavlja adaptaciju istoimenog romana Mortona Freedgooda. Radnja počinje u njujorškoj podzemnoj željeznici kada grupa od četiri muškarca naoružana automatima upadne u vlak i uzme putnike za taoce, zaprijetivši njihovim ubistvom ukoliko im gradske vlasti ne isplate otkupninu od milion dolara. Protagonist, koga tumači Walter Matthau, je detektiv pri policijskom odjelu njujorške Transportne uprave, koji nastoji ne samo spasiti putnike, nego i otkriti identitet otmičara koji su dobro isplanirali i pripremili svoj pothvat. The Taking of Pelham One Two Three je nakon premijere postigao komercijalni uspjeh, ali također i pohvale od strane kritike, pri čemu se posebno isticala muzička podloga Davida Shirea te inzistiranje na realizmu. Mlađim je generacijama, pak, poznat kao jedan od uzora Quentinu Tarantinu za njegov znameniti film Reservoir Dogs čiji protagonisti, poput otmičara u filmu, za sebe koriste šifrirana imena. Godine 1998. je snimljen istoimeni televizijski remake u američko-kanadskoj produkciji sa Edwardom Jamesom Olmosom, a 2009. i istoimeni film sa Denzelom Washingtonom u glavnoj ulozi.

Otmica U Metrou 1 2 3 je veoma zanimljiv akcioni triler.

Datum recenzije: 16.09.2017. godine