Glumci: Adam Sandler, Emily Watson, Philip Seymour Hoffman, Luis Guzmán, Mary Lynn Rajskub

Režija: Paul Thomas Anderson

Scenario: Paul Thomas Anderson

Žanr: Komedija/ Drama/ Romansa

Trajanje: 1h 35min

Vlasnik kompanije za klozetske potrebštine i samac Barry Egan (Adam Sandler), pristaje da ode na sastanak sa kolegicom njegove sestre Elizabeth (Mary Lynn Rajskub), Lenom Leonard (Emily Watson).

Američki režiser i scenarista Paul Thomas Anderson je po sopstvenom priznanju oduvijek bio veliki fan komedija u kojima glavnu ulogu igra Adam Sandler. Nakon niza ozbiljnih i uglavnom veoma dugih drama, Anderson je odlučio da udruži snage sa Sandlerom i da snimi romantičnu komediju, prosječne dužine trajanja. Andersonov veoma dobar scenario vješto oslikava otuđenog i usamljenog protagonistu, koji uprkos sopstvenom zalaganju, djeluje kao da su mu sve lađe potonule. Usamljeni Barry Egan nije zadovoljan poslom koji obavlja, a okružen je sa čak sedam pričljivih sestra koje se često veoma grubo šale na njegov račun. Egan guta koliko može ali znamo da sav taj nakupljeni bijes kad-tad mora da izađe. Treba pohvaliti način na koji su odrađene scene Eganovog izliva bjesa i zaista neobičnu kombinaciju humora i ozbiljne drame o problematičnom filmskom protagonisti. Fanovi filmova Paula Thomasa Andersona znaju da ne mogu od ovog holivudskog buntovnika da očekuju romantiku, u holivudskom smislu te rječi, ali lik Lene Leonard ipak djeluje poput tanke zrake sunca, koja se jedva probija kroz Eganov tmurni život. Treba pohvaliti eksperimentalnu muzičku podlogu američkog kompozitora Jona Briona i takođe originalnog nazovi negativca filma, vlasnika prodavnice dušeka, Deana Trumbella.

Adam Sandler daje ulogu karijere portretom tužnog Barrija, dok sve pohvale svakako zaslužuju i Emily Watson, Philip Seymour Hoffman, Mary Lynn Rajskub i Luis Guzmán.

Opijeni Ljubavlju je dobar pokazatelj svestranosti i kvaliteta svog autora, i tako reći uspješan filmski eksperiment.

Datum recenzije: 17.07.2017. godina