NEVIDLJIVI SVJEDOK (2017)

Izvorni naslov: Contratiempo
Žanr: Kriminalistički/ Misterija/ Triler
Režija: Oriol Paul
Scenario: Oriol Paul
Producent: Sem Mendiz, Pipa Haris, Džajn-En Tendžgrin, Kalum Makdugal, Brajan Oliver
Glumci: Mario Kasas, Barbara Leni, Ana Vagener, Hose Koronado
Muzika: Fernando Velaskez
Kamera: Čavi Himenez
Montaža: Jaume Martí
Izdavačka kuća: Warner Bros. Pictures
Studio: Think Studio, Atresmedia Cine, Colosé Producciones, Nostromo Pictures
Trajanje: 1h 46min
Zemlja: Španija
Jezik: Španski
Budžet: $4,5 miliona
Zarada: $30,5 Milliona
Rejting: R

  

       Radnja filma teče u sadašnjosti dok se uporedo s tim odvija retrospektivni prikaz događaja iz prošlosti. Španski biznismen Adrijan Doria (Mario Kasas) se budi iz nesvijesti ležeći na podu hotelske sobe zaključane iznutra i pronalazi pored sebe mrtvo tijelo svoje ljubavnice Laure Vidal (Barbara Leni). Biva uhapšen, ali uz pomoć kaucije dobija mogućnost da se brani sa slobode. Njegov advokat Feliks Leiva (Fransesk Orelja) angažuje prestižnog branioca Virdžiniju Gudman (Blanka Martinez) koja jednog jutra dolazi sa pričom da je tužilac pronašao svjedoka koji će svjedočiti pred sudom, pa joj on mora brzo ispričati cijelu priču. Budući da je Virdžinija vrhunski branilac specijalizovan za teške slučajeve, oni zajedno pokušavaju složiti mozaik događaja kako bi oslobodili Adrijana. Kako film odmiče shvatamo da je u toj priči skriveno više događaja ključnih za razvoj cijele situacije.

       Španski režiser i scenarista Oriol Paul je skrenuo pažnju ljubitelja filma radom na scenariju za Moralesovu horor misteriju Julijine oči, da bi nedugo zatim pokazao svoj impozantan talenat trilerom Tijelo. Očekivanja nakon ovog odličnog i veoma mračnog trilera su svakako bila velika i zadovoljstvo je reći da ih je ovaj talentovani Španac ispunio. Kao i njegov prošli film i Nevidljivi svjedok u svojim početnim scenama djeluje jednostavno i rasplet izgleda lako predvidljiv, međutim kako vrijeme odmiče radnja se sve više komplikuje i dešavaju se brojni i potpuno neočekivani obrti, i shvatamo da je radnja razrađena do najsitnijih detalja. Režiser vješto ubacuje flešbekove koji nam pomažu da shvatimo šta se desilo u prošlosti i pomaže nam da posložimo sve kockice ovog vrhunski osmišljenog zapleta. Tokom cijelog filma atmosfera je konstantno napeta zahvaljujući turobnoj muzici Fernanada Velaskeza (Zov čudovišta, Grimizni vrh, Nemoguće) i mračnoj fotografiji Čavija Himeneza (Mašinista i Transsibirska željeznica), i zadovoljstvo je reći da režiser Oriol i ovim filmom u potpunosti ispunjava očekivanja. Svakako treba pohvaliti i odličnu glumačku postavu predvođenu španskim zavodnikom Marijom Kasasom, koji je ženskoj populaciji dobro poznat iz filma Tri metra iznad neba i koji ovdje ima daleko složeniju ulogu. Sva emotivna stanja zabrinutosti, straha, očaja i na kraju šoka je ovaj poznati glumac izvrsno prenio. Tu je svakako i glumica koja je najviše briljirala u ovom filmu, a to je Ana Vagener (Prelijepo, Kraljevstvo), u ulozi strogog, pomalo krutog i pronicljivog advokata. Njena briljantnost se ogleda u tome što je u njenoj glumi akcenat mnogo više na mimici lica i gestovima nego na samim riječima.

       Nevidljivi svjedok je jedan od onih filmova koji se gleda u jednom dahu i zaista bi ga šteta bilo propustiti. Riječ je zapravo o filmu u kojem je jedno od glavnih pitanja nezaustavljiva potraga za pravdom, i koji nas podsjeća da svaka priča ima dvije strane i da nije istinita uvijek ona koja ima veću sposobnost uvjeravanja.

 


Preporuka sličnih filmova:






































































Datum recenzije: 23.03.2020. godine
Poster filma: By Source

Contratiempo poster.jpg
By Source, Fair use, Link