MOJ ROĐAK VINNY (1992)

Glumci: Joe Pesci, Ralph Macchio, Marisa Tomei, Mitchell Whitfield, Fred Gwynne

Režija: Jonathan Lynn

Scenario: Dale Launer

Žanr: Komedija/ Kriminalistički

Trajanje: 2h

Student Billy Gambini (Ralph Macchio) i njegov prijatelj Stan Rothenstein (Mitchell Whitfield), su greškom optuženi za ubistvo, odnosno saučesništvo u ubistvu. Billijeva majka predlaže jedinog advokata u familiji, rođaka Vinnija (Joe Pesci). Rođak Vincent LaGuardia Gambini prihvata posao advokata odbrane i počinje da smišlja strategiju odbrane. Njegova vjerenica, Mona Lisa Vito (Marisa Tomei), ga podsjeća da on nema iskustva u sudnici. Djeljenje pravde je povjereno sudiji Chamberlainu Halleru (Fred Gwynne).

Režiser filma Jonathan Lynn je već imao iskustva u žanru komedije, i nije mu bilo previše teško da, veoma zabavan scenario Dalea Launera, uspješno prenese na veliko platno. Launer se potrudio da ismije mnoge karakteristika sudske drame. Nesretni advokat Vinny je u jednom trenutku prinuđen, da se, u sudnici pojavi, u jednom neprikladnom kostimu. Launer se takođe igra suprotnostima mentaliteta između italijansko-američkog para i dobronamjernih i prostih stanovnika ovog malog grada. Ističe se veoma zabavan odnos između strogog sudije Halleru i neiskusnog advokata Vinnija. Isto tako Vinnijeva vjerenica Mona Lisa i nekoliko neobičnih sudskih svjedoka, donose filmu dosta kvalitetnog humora. Jonathan Lynn ne zaboravlja na dvojicu nesretnih studenata i ne dozvoljava da Launerov scenario previše zagazi u komične vode. Moj Rođak Vinny je dobio zaslužene pohvale mnogih američkih advokata za realističan prikaz sudske procedure i za prikaz strategije advokata odbrane.

Joe Pesci, Marisa Tomei i sudija Fred Gwynne se odlično snalaze u svojim komičnim ulogama. Ralph Macchio i Mitchell Whitfield dobro skidaju dvojicu nesretnih studenata, koji su se našli u pogrešno vrijeme na pogrešnom mjestu, a Austin Pendleton časti sve filmoljupce jednom veoma duhovitom minijaturom.

Moj Rođak Vinny je veoma zabavan film, kojeg treba preporučiti svim ljubiteljima komedije, kojima nije problem malo sačekati sledeću komičnu scenu.

Datum recenzije: 07.06.2017. godine
Poster filma: Fair use, Link