MEHANIČAR: POVRATAK (2016)

Glumci: Jason Statham, Jessica Alba, Tommy Lee Jones, Michelle Yeoh, Sam Hazeldine, Rhatha Phongam, Natalie Burn

Režija: Dennis Gansel

Scenario: Philip Shelby, Tony Mosher

Žanr: Akcija/ Avantura/ Kriminalistički

Trajanje: 1h 38min

Renee Tran (Yayaying Rhatha Phongam) ucjenjuje Arthura Bishopa (Jason Statham) i traži u ime njenog poslodavca da obavi tri ubistva. Bishop odbija da je posluša i bježi na Tajland kod prijateljice Mei (Michelle Yeoh). Arthur upoznaje Ginu Thorne (Jessica Alba). Međutim, ovaj misteriozni poslodavac kidnapuje Ginu i Arthur je prisiljen da ubije troje ljudi.

Dennis Gansel već u prvih deset minuta, stavlja do znanja da neće nedostajati akcije u ovom filmu. Arthur Bishop čak skače sa ski-lifta na paraglading letjelicu. Bishopovo istrebljenje mafijaša je odrađeno po hijerarhijskoj važnosti. Mehaničar: Povratak pokazuje Bishopove pripreme za svaki posao ali se ovim scenama moglo posvetiti mnogo više vremena. Gansel nažalost žuri prema akciji, propuštajući priliku i za tenzije prije prvog ispaljenog metka. Sa druge strane, Bishopove likvidacije se razlikuju jedna od druge i nisu dosadne. Izdvaja se svakako ubistvo u bazenu na vrhu oblakodera. Kulminacija filma je soldno režiran vatreni obračun na brodu. Treba istaknuti i svojevrsni epilog zadnje misije gdje saznajemo par novih podataka. A ljudi sa ovih prostora će sigurno primjetiti govor trgovca oružjem Maxa Adamsa u kojem pominje Bosnu. Direktor fotografije Daniel Gottschalk dobro koristi lijepe lokacije snimanja.

Jason Statham je koliko-toliko uvjerljiv kao dobronamjerni atentator. Ističu se Jessica Alba i Tommy Lee Jones.

Mehaničar: Povratak je sasvim solidan nastavak koji se može preporučiti fanovima Jasona Stathama.

Datum recenzije: 05.02.2017. godine