LUCY (2014)

Glumci: Scarlett Johansson, Morgan Freeman, Choi Min-sik, Amr Waked

Režija: Luc Besson

Scenario: Luc Besson

Žanr: Akcija/ Naučna Fantastika/ Triler

Trajanje: 1h 29min

Lucy (Scarlett Johansson) je Amerikanka koja živi i studira u Tajvanu. Njen momak je na prevaru natjera da odnese njegovom šefu Jangu (Min-sik Choi) aktovku sa sintetičkom drogom CPH4. Jang prisili Lucy i nekolicinu drugih ljudi da transportuju drogu u razne djelove Evrope gdje će se vršiti dalja distribucija. Lucy se igrom slučaja oslobodi kidnapera i droga dospije u njen organizam. Počinje da steče izrazito povećane fizičke i mentalne sposobnosti kao što su telekineza i telepatija. Lucy kontaktira jednog od vodećih stručnjaka u ovoj oblasti, profesora Normana (Morgan Freeman), u nadi da će joj pomoći.

Luca Bessona je oduševilo saznanje o moždanim kapacitetima ljudi, i nije mu smetalo što je slična tematika nedavno korištena u filmu Bez Ograničenja. Po njegovim riječima, Lucy je zamišljena kao kombinacija njegovog filma Leon Profesionalac i Nolanovog Početka, dok sama završnica filma treba da posluži kao hommage Kubrickovom remek-djelu Svemirska Odiseja 2001. Zabavljanje publike nikad nije bio problem ovom Francuzu. Dobri fazoni i zabavne jurnjave ulicama Pariza, čine da nam devedeset minuta prosto proleti. Porast mentalnih i fizičkih sposobnosti glavne junjakinje koriste na zabavan način. Lucy objašnjava hirurgu gdje griješi kod operacije, ali i daje svojoj cimerici korisne savjete o zdravom načinu života. Složena pitanja iz oblasti medicine, matematike i fizike joj brzo postaju smiješno jednostavna.

Uvod jeste zagolicao maštu publike, ali problem ovog filma nastaje kada počne sebe da shvata ozbiljno i pokuša da pojasni tematiku koja muči i najveće mislioc. Lucy vrlo brzo postane toliko superiorna u odnosu na svoje protivnike da ubija svaku napetost u filmu. Korištenje dokumentarističkih kadrova u igranom filmu se još jednom pokazalo kao promašaj. Kraj filma obiluje vizuelno zanimljivim kadrovima, koji nažalost nisu konačna poveznica priče.

Scarlet Johansson je nekako uspjela ostaviti sopstveni pečat ovoj ulozi, dok Morgan Freeman sa lakoćom igra dobroćudnog profesora Normana. Egipćanin Amr Waked (Pierre) je dobar kao cop - comic relief, dok se Min-sik Choi pobrinuo za efektnu minijaturu.

Lucy ne uspijeva u svim svojim namjerama, ali je svakako riječ o zabavnom filmu.

Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=42852128