LAVIRINT - NEMOGUĆE BJEKSTVO (2014)

Glumci: Dilan O'Brajan, Kaja Skodelario, Tomas Brodi-Sangster, Vil Polter, Patriša Klarkson

Režija: Ves Bol

Scenario: Noa Openhajm, Grant Pirs Majers, T. S. Noulin

Žanr: Akcija/ Misterija/ Naučna fantastika

Trajanje: 1h 53min

Lavirint - Nemoguće bjekstvo (eng. The Maze Runner) je američki distopijski znanstvenofantastični akcijski triler iz 2014. godine. Film je režirao Wes Ball, a scenarij filma temelji se na istoimenom romanu američkog pisca Jamesa Dashnera iz 2009. To je prvi film iz trilogije filmova naspisanih na temelju prvog i drugog nastavka romana. Glavne uloge u filmu tumače Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Ki Hong Lee, Will Poulter, i Patricia Clarkson. Film govori o šesnaestogodišnjem mladiću Thomasu, koji je zapeo u zahrđalom dizalu bez ikakvog sjećanja tko je i što radi ovdje. Na kraju ga dizalo dovede u sredinu livade koja je omeđena šumom, koja je okružena zidovima labirinta. Na livadi se nalaze nastambe u kojima obitavaju drugi dječaci različitih dobi. Ti dječaci rade različite poslove, od kojih je najvažniji posao rade trkači. Oni trče po labirintu i pokušavaju pronaći izlaz iz njega. Razvoj filma započeo je u siječnju 2011. kad je 20th Century Fox otkupio prava na Dashnerov roman zajedno sa filmskim studijima Temple Hill Entertainment i TSG Entertainment. Snimanje filma započelo je 13. svibnja 2013. u mjestu Baton Rouge u američkoj saveznoj državi Louisiani, a završeno 12. srpnja 2013. Godine 2015. je snimljen nastavak pod naslovom Maze Runner: The Scorch Trials.

Lavirint - Nemoguće bjekstvo je relativno interesantan distopijski naučnofantastični akcijski triler koji se može preporučiti ljubiteljima žanra.

Datum recenzije: 27.11.2018. godine