KUM 2 (1974)

Glumci: Al Pacino, Robert Duvall, Diane Keaton, Robert De Niro, Talia Shire, Morgana King, John Cazale, Marianna Hill, Lee Strasberg

Režija: Francis Ford Coppola

Scenario: Mario Puzo, Francis Ford Coppola

Žanr: Kriminalistički/ Drama

Trajanje: 3h 22min

Kum 2 (eng. The Godfather Part II) je američki kriminalistički film Francisa Forda Coppole iz 1974. To je nastavak filma Kum koji je snimljen 1972. godine. Film je adaptacija istoimenog romana kojeg je napisao Mario Puzo. U glavnim ulogama u drugom nastavku pojavljuju se Al Pacino i Robert De Niro. Film je dobio šest Oscara: za najbolji film, za režiju, najboljeg sporednog glumca (Robert De Niro), koreografiju, glazbu i najbolje adaptirani scenarij.

Radnja se sastoji od dvije priče, prezentirane paralelno. Jedna govori o Michaelu Corleoneu 1958. i 1959. godine, nakon događaja iz prvog filma; druga govori o njegovom ocu, Don Vitu Corleoneu, od njegovog djetinjstva na Siciliji (1901.) do nastanka obitelji Corleone u New Yorku (1917.-1925.) tijekom prve četvrtine dvadesetog stoljeća. Film počinje 1901., u gradu Corleone na Siciliji, na pogrebu mladog Vitova oca, Antonija Andolinija, koji je ubijen jer je odbio platiti lokalnom mafijaškom šefu, Don Cicciou. Tijekom procesije, odjekuju pucnjevi te žena poviče da je Vitov stariji brat, Paolo, ubijen jer se zakleo na osvetu Donu. Vitova majka odlazi s njim Don Cicciou da moli za milost. Ciccio odbija, znajući da će se devetogodišnji Vito kad-tad osvetiti. Majka izvlači nož i stavlja ga Don Cicciou pod vrat da dadne vremena Vitu da pobjegne. Cicciovi ljudi ubijaju Vitovu majku i pretražuju grad tražeći dječaka. Dječaku pomažu ljudi u Corleoneu i ukrcavaju ga na brod za New York. Na otoku Ellis, službenik u Imigracijskom uredu pita Vita za ime, ali on ostaje nijem; drugi čovjek pročita oznaku s odjeće i kaže Vito Andolini iz Corleonea, te ga registriraju kao Vito Corleone.

Kum 2 zaslužuje gotovo iste pohvale kao i svoj slavni prethodnik.

Datum recenzije: 19.08.2017. godine
Poster filma: By http://www.movieposterdb.com/poster/f2874b3b, Link