KRIVE SU ZVIJEZDE (2012)

Glumci: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Laura Dern, Sam Trammell, Nat Wolff, Willem Dafoe

Režija: Josh Boone

Scenario: Scott Neustadter, Michael H. Weber

Žanr: Drama/ Romansa

Trajanje: 2h 6min

Tinejdžerka Hazel Grace Lancaster (Shailene Woodley) boluje od raka štitne žlijezde, koji se proširio i na njena pluća. Njeno loše raspoloženje majka Frannie (Laura Dern) tumači kao depresiju i nagovora je da ide na grupu podrške oboljelim od raka. Hazel tu upoznaje Augustusa Watersa (Ansel Elgort), veselog mladića koji je zbog raka kostiju izgubio dio noge. Oni brzo pronađu zajednički jezik i zajedno sa Isaacom (Nat Wolff) provode dosta vremena zajedno. Augustusu se svidi knjiga koju mu je Hazel preporučila, ali ga nervira njen završetak, i nagovori je da odu u Amsterdam i posjete njenog pisca, Petera Van Houtena (Willem Dafoe). Otac Michael (Sam Trammell) smatra da Hazel ne može da ide u korak sa hiperaktivnim Augustusom. Pisac knjige John Green je radio kao savjetnik na filmu i ima samo riječi hvale za ekranizaciju.

Režiser Josh Boone se zaista dobro snašao u ovoj ekranizaciji. Pametno izbjegava korištenje zahrđalih kalupa sličnih filmova. Mladi ljudi su svjesni opasnosti ali upravo zbog nje, maksimalno koriste svaki trenutak svog života. Krive su zvijezde uprkos teškoj temi nudi dosta zabave i prosto odiše optimizmom. Boone ne zaboravlja da nas podsjeti na ružnu stranu ove podmukle bolesti. Dobro dozira ove scene i odlično implementira tehniku usporenog snimka kod nekih. Hendikep Wolffovog Isaaca je nepotreban jer previše izoluje mlade junake. Odlazak u Amsterdam i upoznavanje pisca se dobro uklapa u priču. Ekipa filma je napravila vjernu repliku kuće Anne Frank, jer im nisu dozvolili snimanje u pravoj. Odličan dijalog sa brutalno iskrenim piscem je preko potreban za emocionalno sazrijevanje mlade tinejdžerke.

Talentovana Shailene Woodley sa lakoćom grabi simpatije publike. Gotovo da nema sumnje da glumicu čeka svjetla budućnost u Hollywoodu. Ansel Elgort donosi veliku dozu optimizma. Laura Dern uspijeva da se istakne u prilično nezahvalnoj ulozi zabrinute majke, a William Dafoe vješto koristi malu minutažu.

Iako su neke scene očigledan pokušaj izazivanja emocija kod publike, Krive su zvijezde je jedan od prijatnijih iznenađenja Hollywooda u novije vrijeme.

Datum recenzije: 12.09.2016
Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=47781496