KINGSMAN: TAJNA SLUŽBA (2014)

Glumci: Colin Firth, Samuel L. Jackson, Mark Strong, Taron Egerton, Michael Caine

Režija: Matthew Vaughn

Scenario: Jane Goldman, Matthew Vaughn

Žanr: Akcija/ Avantura/ Komedija

Trajanje: 2h 09min

Tokom racije na bliskom istoku 1997. godine, tajni agent na probnom radu, žrtvuje sebe da bi spasao svoj tim. Harry Hart (Colin Firth) dodjeljuje medalju njegovoj udovici, Michelle Unwin (Samanta Womack), i njenom mladom sinu, Gary "Eggsy" (Taron Egerton). Harry im govori da ga mogu kontaktirati ako im ikada zatreba njegova pomoć. Sedamnaest godina kasnije, profesor James Arnold (Mark Hamill) je kidnapovan od strane internet milijardera i filantropa Richmonda Valentina (Samuel L. Jackson). Kada jedan od Hartovih saradnika gine, on poziva Eggzija da se pridruži grupi kandidata koji pokušavaju da zauzmu upražnjeno mjesto agenta. Kingsman: Tajna Služba je ekranizacija knjige Tajna Služba, autora Marka Millara i Davea Gibbonsa.

Uvod o agentu sa grižnjom savjesti nije ništa revolucionarno ali je dovoljno dobar da pokrene film. Ponovni susret Harta i Eggzija je prilika za odlično montiranu scenu borbe između Harta i lokalnih grubijana. Iako su kadrovi veoma kratki i montirani furioznim tempom, publika uvijek zna šta se dešava i zaista može uživati u njima. Uzrečica o bitnosti manira je dobro ubačena. Obuka kandidata donosi iznenađujuće napete scene i nismo sigurni da li će se mladi regruti izvući. Kingsman: Tajna Služba se može shvatiti kao hommage starim britanskim špijunskim filmovima i serijama, ali i kao parodija filmova iz James Bond serijala. Imamo uglađene agenate kodnog imena, glavnog negativca sa zlokobnim planom i njegovu nezaobilaznu osobu od povjerenja. Gazela umjesto nogu ima smrtonosna sječiva. Matthew Vaughn nas časti sa još nekoliko dobrih akcijskih scena, od kojih se ističe ona u crkvi. Treći čin filma je pomalo razočaravajući, ali Vaughn to kompenzuje sa par prijatnih iznenađenja. Odjela koje nose članovi Tajne Službe su besprijekorno skrojena.

Colin Firth i Samuel L. Jackson su odličan izbor za dvojicu filmskih suparnika, a mladi Taron Egerton je prijatno iznenadio ulogom nadobudnog agenta. Treba pohvaliti Michaela Caina.

Kingsman: Tajna Služba je veoma zabavna holivudska špijunska akciona komedija.

Datum recenzije: 14.03.2017. godine