KAPETAN PHILLIPS (2013)

Glumci: Tom Hanks, Catherine Keener, Barkhad Abdi, David Warshofsky, Corey Johnson

Režija: Paul Greengrass

Scenario: Billy Ray

Žanr: Biografija/ Drama/ Triler

Trajanje: 2h 14min

Richard Phillips (Tom Hanks), kapetan nenaoružanog broda, naređuje stroge sigurnosne mjere, svom prvom oficiru Shaneu Murphiju (Michael Chernus), jer plove kroz rizične vode. Kapetanovi strahovi se ispostavljaju tačni jer grupa pirata predvođena Abduwalijem Musom (Barkhad Abdi) pokušava da preotme kontrolu nad brodom. Glavni inžinjer Mike Perry (David Warshofsky), presjeca strujni kabl i donja paluba ostaje bez struje. Kapetan Phillips je ekranizacija knjige Kapetanova Dužnost, čiji autori su sam kapetan Richard Phillips i Stephan Talty.

Paul Greengrass pravi dobar uvod u kojem nas upoznaje sa situacijom na brodu i sa njegovim kapetanom. Isto tako on lukavo zaviruju u siromašno somalijsko selo, gdje gledamo pripreme za posao otmice. Transformacija iz mirne drame u napet akcijski triler je veoma dobro odrađena. Kamera iz ruke Barrija Ackrojda efektno prenosi dinamiku nautičkih scena otmice broda. Interesantna je odluka da se pirati pojave baš tokom vježbe spašavanja. Kapetan Phillips se uglavnom vjerno drži ovih nemilih događaja, što dosta doprinosi realizmu situacije. Odbrambeni potezi posade broda su veoma uvjerljivi, a publika sa velikim interesovanjem prati sudbinu ovih ljudi. Pred sam kraj filma imamo privilegiju vidjeti veoma emocionalnu scenu u kojoj Tom Hanks demonstrira svoj impresivan glumački talenat.

Tom Hanks je izvrstan u ulozi snalažljivog kapetana. Kasting pirata na čelu sa Abduwalijem Musom je svakako odličan potez.

Kapetan Phillips je veoma kvalitetan akcijski triler kojeg treba preporučiti svakom iole ozbiljnom filmofilu.

Datum recenzije: 19.03.2017. godine