JACK REACHER - BEZ POVRATKA (2016)

Glumci: Tom Cruise, Cobie Smulders, Aldis Hodge, Danika Yarosh, Patrick Heusinger

Režija: Edward Zwick

Scenario: Richard Wenk, Edward Zwick, Marshall Herskovitz

Žanr: Akcija/ Avantura/ Kriminalistički

Trajanje: 1h 58min

Jack Reacher (Tom Cruise) se vraća u svoj stari vojni štab da upozna majora Susan Turner (Cobie Smulders). Pukovnik Sam Morgan (Holt McCallany) ga obavještava da je major Turner zatvorena pod optužbom za špijunažu. Njen advokat pukovnik Bob Moorcroft (Robert Catrini) otkriva Reacheru da postoji dokaz da je major umješana u ubistvo dvojice vojnika u Avganistanu. Bob ga takođe obavještava da ga stara poznanica Candice Dayton tuži zbog priznavanja očinstva nad njenom šesnaestogodišnjom ćerkom Samanthom (Danika Yarosh). Reacher je ubjeđen da je neko namjestio majoru Turner i pomaže joj da pobjegne iz vojnog pritvora. Njih dvoje shvataju da je Samanthin život u opasnosti i odlaze da je nađu. Jack Reacher - Bez Povratka je baziran na knjizi Bez Povratka, Lija Childsa.

Isto kao i njegov prethodnik, Edward Wick na veoma zabavan način upoznaje nas sa Jackom Reacherom. Nalazimo ga kako sjedi za šankom, dok nekolicina ljudi pretučena leži oko njega. Fanovima Childove knjige neće promaći detalj da je Reacheru polomljen nos. Sama optužnica protiv majora Turner djeluje kao izgovor da film krene sa mrtve tačke. Sa druge strane istraga koju obavljaju Turner i Reacher je dobro odrađena. Naravno, istraga ne ide uvijek glatko i Reacher je prinuđen da povremeno zavrne rukave. Edward Zwick dobro snima scene borbe, ali je primjetan nedostatak inovativnosti koju je pokazao Christopher McQuarrie. Interesantno pojačanje ovog nastavka je buntovna mlada Samantha. Ona donosi dosta humora ali i pokazuje nježniju stranu ovog misterioznog pravednika. Međutim, kada u igru uđe opijum, a optuženi su najviši vojni članovi, film dosta gubi na uvjerljivosti.

Tom Cruise ponavlja dobru ulogu, Cobie Smulders se dobro snalazi kao vojno lice, dok je Danika Yarosh vrlo dobar izbor za mladu Samnathu. Patrick Heusinger je zanimljiv izbor za negativaca. Treba pohvaliti i Aldisa Hodga.

Jack Reacher - Bez Povratka je prosječan nastavak koji se može pogledati.

Datum recenzije: 11.01.2017