IZGUBLJENI AUTO-PUT (1997)

Glumci: Bil Pulman, Patriša Arket, Baltazar Geti, Robert Blejk , Natasha Gregson Wagner, Gari Bjusi, Robert Lođija

Režija: Dejvid Linč

Scenario: Dejvid Linč

Žanr: Misterija/ Triler

Trajanje: 2h 14min

Izgubljeni auto-put (eng. Lost Highway) je američki psihološki triler s elementima neo-noira iz 1997. godine. Režirao ga je David Lynch koji je skupa s Barryjem Giffordom napisao i scenarij. Gifford je autor romana prema kojem je snimljen raniji Lynchov film Divlji u srcu. U filmu Izgubljena autocesta glavne uloge su ostvarili Bill Pullman, Patricia Arquette, Balthazar Getty i Robert Loggia. Bio je to posljednji film u kojem su glumili Richard Pryor i Jack Nance te jedan od posljednjih u kojem je nastupio Robert Blake. Lynch je osmislio film Izgubljena autocesta nakon kritičarskog i komercijalnog neuspjeha njegovog ranijeg uratka Twin Peaks: Vatro hodaj sa mnom iz 1992. godine, a koji je bio cjelovečernja adaptacija kultne uspješne televizijske serije Twin Peaks na kojoj je Lynch sudjelovao kao kreator i producent. U tradiciji Lynchovih filmova, Izgubljena autocesta većinom ima kriptičnu naraciju. Lynch je odbio ponuditi objašnjenje svojih namjera naracijom; međutim, u nekoliko intervjua izjavio je da se sam film odvija "unutar istog svijeta" kao i Twin Peaks. Unatoč pomiješanim kritikama koje je dobio nakon puštanja u kina, danas se film smatra kultnim klasikom. Radnja filma vrti se oko saksofonista koji je ubio svoju nevjernu suprugu. Čekajući smrtnu kaznu u zatvoru, on bježi u vlastita bizarna i nadrealna sjećanja, otkrivajući pogoršanje svog mentalnog stanja. Film je također adaptiran kao opera.

Izgubljeni auto-put je odličan psihološki triler s elementima neo-noira.

Datum recenzije: 16.11.2018. godine