IMA NEŠTO U VEZI MARY (1998)

Glumci: Cameron Diaz, Matt Dillon, Ben Stiller, Lee Evans, Chris Elliott

Režija: Peter I Bobby Farrelly

Scenario: Peter I Bobby Farrelly

Žanr: Komedija/ Romansa

Trajanje: 1h 59min

Ted Stroehmann (Ben Stiller), sluša savjet svog najboljeg druga Doma (Chris Elliott), i unajmljuje privatnog detektiva Pata Healija (Matt Dillon), da pronađe svoju stednjoškolsku ljubav Mary Jensen (Cameron Diaz). Privatni detektiv Healy saznaje da je Mary u Majamiju i da živi sa svojom prijateljicom Magdom (Lin Shaye), i da ima prijatelja Tuckera (Lee Evans), koji je ozbiljno zaljubljen u nju. Privatnom detektivu se odmah dopadne Mary i on sve rijeđe izvještava Teda o napretku svoje istrage.

Nakon finansijskog neuspjeha njihovog filma Kralj Kuglanja, režiseri braća Bobby i Peter Farrelly, su bili ubjeđeni da je Ima Nešto U Vezi Mary, njihov posljednji film. Ova pomisao im je pružila veliku dozu opuštenosti i braća su snimili jednu od svojih najsmješnijih filmskih komedija. Protagonista Ted ne može da zaboravi svoju srednjoškolsku ljubav i nesvjesno pokreće cijeli jedan niz veoma zabavnih situacija. Brzo nam postake jasno da ni jedan od muških likova ne može da odoli Merijinim čarima i da će, bez imalo srama, uraditi sve, samo da se nađu u njenoj blizini. Braća Farrelly se nisu previše potrudili oko same priče filma, ali zato uspješno nadoknađuju gomilom neobičnih i veoma zabavnih filmskih gubitnika. Ima Nešto U Vezi Mary pri tom ismijava sve što mu padne na pamet. Nisu pošteđeni čak ni filmski junaci sa psihičkim i fizičkim nedostacima. Radnju ponekad prekidaju simpatične pjesme, koje izvode sama braća Farrely u ulozi uličnih svirača, a završnica filma, u kojoj opet vidimo sve filmske likove, je dobro ispraćena pjesmom Build Me Up Buttercup, grupe The Foundations.

Ben Stiller je dobar izbor za sramežljivog Teda, dok je Cameron Diaz pun pogodak kao Mary. Matt Dillon donosi mnogo zabave ulogom ljigavog privatnog detektiva, a teba pohvaliti komičare Chrisa Elliotta, Lija Evansa i preplanule ljubiteljke kvarcanja, Lin Shaye.

Ima Nešto U Vezi Mary je veoma zabavna filmska komedija, sa nesvakidašnjim smislom za humor.

Preporuka sličnih komedija:

Datum recenzije: 06.06.2017. godine