HITMAN: AGENT 47 (2015)

Glumci: Rupert Friend, Hannah Ware, Zachary Quinto, Ciaran Hinds, Thomas Kretschmann, Angelababy

Režija: Aleksander Bach

Scenario: Michael Finch, Skip Woods

Žanr: Akcija/ Kriminalistički/ Triler

Trajanje: 1h 36min

Agent 47 (Rupert Friend) je genetski unaprijeđen supervojnik, lišen emocija i superioran ljudima u svakom pogledu. Njegov kreator je ruski genetičar Dr. Peter Litvenko (Ciaran Hinds), koji mučen grižnjom savjesti nestaje bez traga. Jedini ko bi mogao znati gdje se on nalazi je njegova ćerka Katia (Hannah White). Agent 47 saznaje da se Katia nalazi u Berlinu. Katiji želi da pomogne agent John Smith (Zachary Quinto). Za Litvenkom još traga i korporacija predvođena Le Cleqom (Thomas Kretschmann).

Ovo je druga ekranizacija Hitman video-igre, ali se ne nadovezuje direktno na prethodnu. Tymothija Olyphanta zamjenjuje Rupert Friend. Na mjesto režisera dolazi Poljski emigrant Aleksander Bach, kome je ovo režiserski debi. Po svemu sudeći, producenti se neće otimati da ga angažuju.

Ljubitelji serijala video-igara će i ovaj put biti razočarani kako je njihov heroj prikazan na velikom platnu. Naglasak Hitman serijala je na šunjanju (stealth) i neprimjetnom eliminisanju protivnika. Friendov agent, sem u par izuzetaka, itekako ostavi utisak da je bio tu. S obzirom da lik Agenta 47 nema puno veze sa igrom, postavlja se logično pitanje zašto su uopšte odabrali ovog junaka video-igara. Film neuspješno forsira akciju u pokušaju da sakrije loš scenario. Finch i Woods jednostavno nisu dorasli temi genetike. Prečesto se poseže za tehnikom usporenog snimka, a Agent 47 je naravno uvijek korak ispred ljudi koji ga proganjaju. Podzaplet sa Katijom nije najspretnije odrađen. Svakom iskusnijem filmofilu neće trebati puno da pogodi prevelike sličnosti sa mnogim akcijskim hitovima. Prije svega, junak koji spašava ženu od ubice-mašine, jasno asocira na film Terminator. Muziku iz filma ćemo kao i većinu toga vrlo brzo zaboraviti.

Rupert Friend je obrijao glavu i dosta vremena proveo pripremajući se za ulogu, ali ipak ne uspijeva da nam približi ovog apatičnog ubicu. Talentovani njemački glumac Thomas Kretschmann ostaje neiskorišten. Ostatak glumačke postave se topi u sveopšte sivilo.

Hitman: Agent 47 je još jedan jak argument protiv ekranizovanja video-igara.

Preporuka sličnih filmova i ekranizacije video-igara:

Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=45368862