GRAD IZOBILJA (1972)

Glumci: Stacy Keach, Jeff Bridges, Susan Tyrrell, Candy Clark

Režija: John Huston

Scenario: Leonard Gardner

Žanr: Drama/ Sport

Trajanje: 1h 40min

Fat City (sh. Debeli Grad, u Jugoslaviji prikazan pod naslovom Grad Izobilja) je američki igrani film snimljen 1972. godine u režiji Johna Hustona. Po žanru je drama, a predstavlja adaptaciju istoimenog romana Leonarda Gardnera. Radnja je smještena u kalifornijski grad Stockton, a protagonist, čiji lik tumači Stacy Keach, je siromašni bivši bokser koji se uzdržava kao pomoćni poljoprivredni radnik, i koji je rastrgnut između toga da svoja životnja razočaranja utopi u piću i nastojanja da ponovno pokrene karijeru i postane mentor mlađem kolegi (koga tumači Jeff Bridges). Grad Izobilja je ostvario solidan komercijalni uspjeh, ali i dobio izuzetne pohvale od strane kritike, te se često navodi da je velikim dijelom preporodio Hustonovu karijeru, omogućivši mu niz uspjeha u posljednjim decenijama života. To se velikim dijelom tumači uspješnom prilagođavanju trendovima Novog Hollywooda, ali oslanjanja na vlastiti opus iz klasičnog perioda i film noire, prije svega priče o životnim gubitnicima. U filmu se kao muzička tema country pjesma Help Me Make It Through the Night Krisa Kristoferssona.

Ono što svakako ide u prilog filmu je dobra gluma. Jake Gyllenhaal dobro balansira između opakog boksera i brižnog oca, Forest Whitaker odlično skida dobroćudnog trenera koji se veže za ljude sa kojima radi, dok 50 Cent daje jednu od svojih najboljih uloga. Oona Laurence kao ćerkica Leila je tu da Billy ne zaboravi ono najbitnije u životu.

Grad Izobilja je odlična bokserska drama koja odiše surovom životnom realnošću i veoma kvalitetnom režijom i glumom.

Datum recenzije: 20.08.2017. godine