GOSPODAR PRSTENOVA: POVRATAK KRALJA (2003)

Glumci: Elijah Wood, Ian McKellen, Viggo Mortensen, Liv Tyler, Sean Astin, Cate Blanchett, John Rhys-Davies, Bernard Hill, Christopher Lee, Billy Boyd, Dominic Monaghan, Orlando Bloom, Hugo Weaving, Miranda Otto, David Wenham, Brad Dourif, Karl Urban, Andy Serkis

Režija: Peter Jackson

Scenario: Peter Jackson, Fran Walsh, Philippa Boyens, Stephen Sinclair

Žanr: Avantura/ Drama/ Fantazija

Trajanje: 3h 21min

Gospodar prstenova: Povratak kralja (eng. The Lord of the Rings: The Return of the King) američko-novozelandski je pustolovni film fantastike Petera Jacksona iz 2003. temeljen na trećem dijelu knjige J.R.R. Tolkiena Gospodar prstenova koji zaključuje istoimenu filmsku trilogiju. Kako Sauron započinje posljednju fazu pokoravanja Međuzemlja, čarobnjak Gandalf i Kralj Theoden od Rohana udružuju snage kako bi zaštitili glavni grad Gondora, Minas Tirith od ove prijetnje. Aragorn konačno mora preuzeti kraljevski tron Gondora pa okuplja vojsku duhova kako bi porazio Saurona. Na kraju, iako pod punom spremom, shvaćaju da ne mogu pobijediti; sve spada na hobite Froda i Sama koji se sami moraju suočiti s težinom Prstena i Gollumovom izdajom, kako bi uništili Prsten u Mordoru. Objavljen 17. prosinca 2003., Gospodar prstenova: Povratak kralja postao je jedan od kritički i financijski najuspješnijih filmova svih vremena. Osvojio je svih 11 Oscara za koje je bio nominiran, čime se izjednačio s ostala dva rekordera, filmovima, Titanic i Ben-Hur. Između ostalih, osvojio je Oscara za najbolji film kao prvi fantastični film kojem je to pošlo za rukom.

Gospodar Prstenova: Povratak Kralja je impresivan završetak ovog zaista epskog putovanja.

Datum recenzije: 27.08.2017. godine