DRAKULA: NEISPRIČANO (2014)

Glumci: Luke Evans, Dominic Cooper, Sarah Gadon, Art Parkinson, Charles Dance

Režija: Gary Shore

Scenario: Matt Sazama, Burk Sharpless

Žanr: Akcija/ Drama/ Fantazija

Trajanje: 1h 32min

Vlad Tepes (Luke Evans) je princ Vlaške i Transilvanije. Još kao dijete bio je kneževski taoc Otomanskog Carstva i poštovan član Sultanovog Janjičarskog korpusa. Najbolji drug mu je bio Mehmed (Dominic Cooper). Kada osjeti opasnost od Turaka, princ mora da se odluči za drastične korake da bi spasao svoju ženu Mirenu (Sarah Gadon) i sina Îngerașa (Art Parkinson), a ujedno i kraljevstvo. Vlad odlazi u planinu Broken Tooth i traži pomoć od Master Vampira (Charles Dance), koji mu pomaže da postane vampir, ali ga takođe, upozorava na moguće posljedice.

Za reboot novog filmskog serijala o rumunskom krvopiji, izdvojeno je oko sedamdeset miliona dolara, što je omogućilo vizuelno impresivnu rekreaciju srednjovjekovnog perioda. Raskošne dvorane, turski šatori i kostimi ukrašeni zlatom izgledaju odlično. Scenaristi Matt Sazama i Burk Sharpless uglavnom ignorišu Stokerov roman i dozvoljavaju sebi malo slobodnije tumačenje istorijskih činjenica. Vlad Tepeš, inače sinonim za sadizam, je predstavljen kao uzoran otac i muž, vođa kojeg narod voli. Predstavljen je kao vladar Vlaške i Transilvanije, iako je vladao samo Vlaškom. Irski režiser debitant, Gary Shore, se dobro snalazi u početnim, mirnijim scenama, u kojima upoznajemo Vlada Tepesa i njegovu porodicu, i vidimo raskošan dvorski život srednjovjekovnih vladara. Nažalost, sa početkom većih akcijskih scena, počinju i muke gledaoca. Borbe su često konfuzne i ponekad nije lako shvatiti šta se to zapravo dešava na velikom ekranu. Irac je očigledno bio ograničen zahtjevom studija da film zadrži PG-13 rejting, i morao je da prikrije sva ubistva novog, ojačanog Drakule. Drakula: Neispričano pomalo djeluju kao parodija na slične filmovima o Drakuli. Kada sam glavni junak odnese više života nego kuga, nepotrebno je pričati o napetosti bitke. Odnos između Vlada Tepeša i Mehmeda je zbrzan i nije dovoljno dobro odrađen, tako da završna borba između njih dvoje, nema željeni efekat. Naravno, u toj borbi Drakula privremeno gubi svoje nadljudske sposobnosti da bi bio ravnopravan protivnik. Zanimljivo pitanje o tome koliko daleko je neko spreman da ide, samo da odbrani ljude koje voli, ne dobija baš zadovoljavajući odgovor.

Luke Evans je dobar izbor za napaćenog junaka, dok mu Dominic Cooper dobro parira kao Mehmed. Charles Dance je veoma rapsoložen kao Master Vampire.

Drakula: Neispričano je podnošljiva nova verzija dobro poznate priče, koja će brzo izbljediti iz našeg sjećanja.

Preporuka još filmskih krvopija: