DOBRI MOMCI (2016)

Glumci: Russell Crowe, Ryan Gosling, Angourie Rice, Matt Bomer, Margaret Qualley, Keith David, Kim Basinger

Režija: Shane Black

Scenario: Shane Black, Anthony Bagarozzi

Žanr: Akcija/ Komedija/ Kriminalistički

Trajanje: 1h 56min

Privatni detektiv Holland March (Ryan Gosling) se udružuje sa snagatorom Jacksonom Healijem (Russell Crowe), da bi pronašao Ameliju Kutner (Margaret Qualley). Ameliju traži dosta sumljivih likova jer je umiješana u misteriozno ubistvo prostitutke Misty Mountains (Murielle Telio). Pomaže im Hollandova mlada ćerka Holly (Angourie Rice). Radnja je smještena u Los Anđeles, krajem 70-ih godina prošloga vijeka.

Američki režiser i scenarista Shane Black nastavlja svoju dobro provjerenu formulu i spaja dva filmska junaka, koji su sušta suprotnost jedan drugom. Scenarista Smrtonosnog Oružja, Posljednjeg Skauta i Kis Kis, Beng Beng, zatim dozvoljava svojim protagonistima da postepeno rješe, svoje nesuglasice. Snagator Jackson Healy je dobro uparen sa nespretnim Hollandom Marchom. Blackov dijalog je očekivano brz i zabavan, a akcijske sekvence dobro režirane. Sam detektivski dio priče je dobro odrađen i ne spriječava publiku da koristi svoje moždane vijuge. Scenograf Richard Bridgland i kostimograf Kym Barrett su se pobrinuli da period zlatnog doba porno industrije, izgleda ubjedljivo na velikom ekranu. Sve od odjeće do auta i raskošnih zabava je dobro rekreirano. Interesantno je vidjeti šta se sve krije ispod glamurozne fasade jedne moderne metropole. Dobri Momci ponekad previše zagazi u vode komedije i izgubi na svojoj oštrini.

Dobri Momci dosta duguje odličnoj hemiji dvojice detektiva. Russell Crowe je vrlo dobar kao grubijan mekog srca, dok je Ryan Gosling odličan kao nespretni detektiv, koji voli da "zaviri u flašu". Angourie Rice je simpatična kao mlada i pametna detektivka, a treba pohvaliti i dobru minijaturu Kim Basinger. Interesantno je vidjeti Jacka Kilmera, sina popularnog glumca Vala Kilmera.

Dobri Momci je jedan od najzabavnijih filmova ovog razočaravajućeg ljeta.

Datum recenzije: 11.08.2016
Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=48735649