DEADPOOL (2016)

Glumci: Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Ed Skrein, Gina Carano, T.J. Miller, Leslie Uggams, Brianna Hildebrand, Stefan Kapičić

Režija: Tim Miller

Scenario: Rhett Reese, Paul Wernick

Žanr: Akcija/ Avantura/ Komedija

Trajanje: 1h 48min

Wade Wilson (Ryan Reynolds), bivši operativac specijalnih snaga, a sada plaćenik, upoznaje eskort damu Vanessu (Morena Baccarin). Nakon dužeg zabavljanja, Vanessa pristaje da se uda za Wilsona. Najsrećniji dan njegovog život prekida vijest da mu je dijagnostikovan rak. Agent Smith (Jed Rees) ubjeđuje Wilsona da mu može pomoći. Odvodi ga u laboratoriju gdje upoznaje Ajaxa (Ed Skrein) i Angel Dust (Gina Carano). Wade je izložen eksperimentima i dobija nadljudske sposobnosti. Kolos (glas Stefana Kapičića) i Negasonic Teenage Warhead (Brianna Hildebrand), žele da ga regrutuju u svoj X-Men tim.

Već uvodnom sekvencom, Deadpool demonstrira dobar smisao za humor i želju da razbije monotoniju sličnih filmova. Umjesto imena glumaca i ljudi koji su radili na filmu, vidimo komične opise njihovog posla. Tako umjesto Ryana Reynoldsa piše "Božiji savršeni idiot", scenaristi su "jedini koji su bitni" dok je režiser "preplaćena alatka". "Preplaćena alatka" Tim Miller je pažnju na sebe skrenuo impresivnom početnom animacijom za Fincherov Muškarci Koji Mrze Žene. Opet pokazuje da su brzo montirani akcijski obračuni, uz čestu tehniku usporenog snimka i dosta crnog humora, zapravo njegova specijalnost i jedan od glavnih aduta filma. Milleru polazi za rukom da veoma nasilnu scenu, u kojoj naslovni junak ubija veliki broj protivnika, popratiti ljubavnom baladom Juice Newton, Angel In The Morning. Ovaj režiser se dobro snašao i u mirnijim scenama. Romansa Wadea i Vanesse je dobro odrađena i film ima potrebnu emocionalnu dubinu, kada god odluči da se malo uozbilji. Interesantno je vidjeti ove filmske zaljubljenike, kako koriste svoje teško djetinjstvo, kao predigru. Deadpool ne propušta nijednu priliku za uvredu, a usput se dodiruje i nekih osjetljivih tema. Zabavno je vidjeti način na koji naslovni junak rješava problem seksizma. Deadpool nas toliko dobro zabavlja da i ne primjećujemo kalupski način obrade ove teme i poprilično neinspirativne sporedne igrače. To se naročito odnosi na X-Men tim, Kolosa i Negasonic Teenage Warhead, koja svoju moć aktivira oslobađanjem potisnutog bijesa. Inače, Marvel je prodao prava na X-Men tim čelnicima 20th Century Fox i zbog toga ne vidimo sve članove X-Men tima.

Diskutabilno najprijatnije glumačko iznenađenje je Ryan Reynolds, koji se već jednom pojavio u ovoj ulozi u X-Men: Porijeklo Wolverina. Ovdje je dobio mnogo više prostora i odlično se snalazi kao zaljubljeni super-heroj, koji jednostavno ne zna da umukne. Morena Baccarin mu dobro parira kao Vanessa, dok su Ajax i Angel Dust daleko manje zanimljiv. Kolos je, potreban "glas razuma", dok je Brianna Hildebrand, uvjerljiva kao buntovna tinejdžerka. Treba pohvaliti i ostarjelu Wilsonovu prijateljicu Leslie Uggams.

Deadpool demonstrira odličan smisao za humor i, što je možda najvažnije, ostaje do samog kraja vijeran sebi.

Datum recenzije: 23.07.2016
Poster filma: By Source, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=46244159