ČUVARI GALAKSIJE VOL. 2 (2017)

Glumci: Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Vin Diesel, Bradley Cooper, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan, Sean Gunn, Sylvester Stallone, Kurt Russell

Režija: James Gunn

Scenario: James Gunn

Trajanje: 2h 16min

Peter Quill (Chris Pratt), Gamora (Zoe Saldane), Drax (Dave Bautista), Rocket (Bradley Cooper), i Baby Groot (Vin Diesel) nastavljaju posao Čuvara Galaksije. Vođa Sovereigna, Ayesha (Elizabeth Debicki), traži od Čuvara Galaksije da zaštite dragocjene baterije u zamjenu za Gamorinu odbjeglu sestru Nebulu (Karen Gillan). Naime Nebula je uhvaćena prilikom krađe ovih baterija. Kada Rocket ukrade dio baterija za sebe Ayesha naređuje svojim podanicima da unište svemirski brod Čuvara. Čuvari preživljavaju napad i završavaju na obližnjoj planetu, gdje upoznaju misteriznog vladara po imenu Ego (Kurt Russell). Čuvari Galaksije Vol. 2 je nastavak bioskopskog hita Čuvari Galaksije.

Čuvari Galaksije je odmah nakon svog izlaska skrenulo veliku pažnju kritičara i filmofila na sebe. Pohvale kvalitetu filma i izvrsni rezultati na bioskopskim blagajnama su jasno stavili do znanja da će se snimiti nastavak. Studio je očigledno zadovoljan postignutim jer opet zapošljava američkog režisera i scenaristu Jamesa Guna. Gun započinje ovaj film scenom borbe čuvara sa džinovskom hobotnicom. Borba je sasvim u redu i relativno zabavna iako je previše mlataranja kamere, da bi u njoj uživao neko ko ne slini na pomen Marvelovih junaka. Borbi u filmu ima više nego dovoljno i uglavnom su popraćene humorom i zabavnim flertom između Quila i Soldane. Režiser Gun se dodiruje novih tema i proširuje ovaj filmski univerzum novim likovima. Publika stiče utisak veličine ove filmske galaksije, prvenstveno zahvaljujući scenama u kojima filmski junaci koriste galaksijske skokove da bi došli do željene planete. Sama priča koja uključuje ekspanziju ovog univerzuma je zrelija od prvog dijela, ali ipak nije u potpunosti iskorištena. Mnoge preokrete nije teško pretpostaviti a neki potezi jesu emotivni, ali nažalost ne doprinose mnogo kvalitetu samog filmu. Nema puno sumnje u uspjeh glavnih junaka, jedino se nađe po koja smješna scena u ovim momentima, poput one sa Grootom i bombom. Kao i većina novih filmova iz Holivuda i Čuvari Galaksije Vol. 2 izgledaju veoma lijepo. Zahvaljujući direktoru fotografije Henry Braham, Planeta Ego iz filma na momente djeluje gotovo nestvarno. Međutim ne bi bilo potpuno pogrešno reći da zbog svog šarenila, Čuvari Galaksije Vol. 2 ponekad previše podsjećaju na animirani film. Završna borba je slična borbi Supermena i generala Zoda iz Snyderovog Čovjeka Od Čelika. Pjesma The Chain grupe Fleetwood Mac momentalno podiže ritam filma. Režiser Gun je svjestan ovoga pa pjesmu pušta u više navrata.

Glumci su sasvim korektno odigrali svoje uloge. Hemija između Chrisa Pratta i Zoe Saldane je zadovoljavajuća, Kurt Russell je dobro skinuo svemoćnog Ega, a Michael Rooker je dobro iskoristio dodatne minute u odnosu na prvi dio. Dave Bautista ima svojih momenata, dok je interesantno vidjeti minijaturu Sylvestera Stallonea.

Čuvari Galaksije Vol. 2 je dobar nastavak koji ipak nudi manje dobrog humora od svog prethodnika i ne baš potpuno zadovoljavajuću priču.

Datum recenzije: 03.09.2017. godine