ČUVAJ ME S LEĐA (2017)

Glumci: Ryan Reynolds, Samuel L. Jackson, Gary Oldman, Salma Hayek, Élodie Yung, Joaquim de Almeida, Kirsty Mitchell, Richard E. Grant

Režija: Patrick Hughes

Scenario: Tom O'Connor

Žanr: Akcija/ Komedija

Trajanje: 1h 58min

Tjelohranitelj Michael Bryce (Ryan Reynolds) je unajmljen od strane agentice Interpola Ameliije Roussel (Élodie Yung), da sačuva plaćenog ubicu Dariusa Kincaida (Samuel L. Jackson). Naime, Kincaid je pristao da svjedoči protiv bjeloruskog diktatora Vladislava Dukhovicha (Gary Oldman), u zamjenu za oslobođenja svih optužbi protiv njegove žene Sonije (Salma Hayek). Suđenje treba ubrzo da počne i Bryce mora da se pobrine da Kincaid stigne na vrijeme.

Čuvaj Me S Leđa je tokom produkcijskog dijela posla prošao kroz mnoge glumačke i scenarističke izmjene. Smjenjivala su se mnoga glumačka imena a film je od ozbiljne drame došao do ljetne akcijske komedije. Riječ je o dobro poznatoj formuli koja spaja dvojicu filmskih junaka sa tako reći različtim životnim filozofijama. Dok je tjelohranitelj Michael Bryce pošten i posvećen svom poslu, ali ipak uštogljen, Darius Kincaid je opušten tip koji djeluje da nema jedne brige na svijetu, iako se bavi nelegalnim poslovima. Prilikom ovakvog sudara neizbježne su varnice i publika ima često priliku da se nasmije. Autor ovih skromnih redaka se nije pretjerano ismijao ovom filmu, ali se slaže sa opštom ocjenom većine da je riječ o zabavanom ostvarenju. Scenarista Tom O'Connor se nije posebno istakao i pored humora film se ne može pohvaliti još mnogo čim. Sama priča neće ostati u posebnom sjećanju, osim nekoliko zanimljivih scena iz Kincaidove prošlosti. Većina filmskih likova se zna od prije i naravno svi pokušavaju da uzvrate milo za drago, svim osobama koje su ih ojadile. Pokušaji romantike su unaprijed najavljeni naglašenom muzikom ali su solidno odrađeni. Publika odmah saznaje ko je krtica u Interpolu, a napetost se pokušava postići akcijadom i postavljanjem vremenskog roka do kojeg svjedok Darius Kincaid treba da se pojavi u sudnici. Režiser filma se veoma dobro snalazi u akcijskim obračunima i može se reći da veliki budžet ovog filma nije bačen kroz prozor. Vatreni obračuni na ulicama su uvjerljivi i ispraćeni dobrom muzičkom podlogom kompozitora Atlija Örvarssona. Scenarista filma O' Connor pravi dobar posao i komplikuju pitanje ko je od ove dvojice filmskih protagonista zapravo good guy. Predstavljanje bjeloruskih mafijaša je naravno odrađeno gomilom očiglednih stereotipa i ne zaslužuje gotovo ni jednu riječ hvale. Sa druge strane interesantno je vidjeti poster ovog filma u kojem Ryana Reynolds nosi Samuela L. Jacksona i koji je jasna parodija na Jacksonov Tjelohranitelj.

Ryan Raynolds je dobar u ulozi uštogljenog AAA agenta za sigurnost, dok je Samuel L. Jackson odličan u ulozi plaćenog ubice, i podsjetio je na svoju najbolju ulogu u Tarantinovim Petparačkim Pričama. Gary Oldman daje sve od sebe da ga ozbiljno shvatimo, iako je to zaista teško zbog gomile već pomenutih stereotipa. Treba još pohvaliti Élodie Yung, Richarda E. Granta i veoma zabavnu minijaturu Salme Hayek.

Čuvaj Me S Leđa je solidan film kojeg treba preporučiti svim filmofilima željnim zabave.

Datum recenzije: 02.09.2017. godine