ČUDESNA ŽENA (2017)

Glumci: Gal Gadot, Chris Pine, Robin Wright, Danny Huston, David Thewlis, Connie Nielsen, Elena Anaya

Režija: Patty Jenkins

Scenario: Allan Heinberg

Žanr: Akcija/ Avantura/ Fantazija

Trajanje: 2h 21min

Diana (Gal Gadot) je odrasla na ostrvu Themyscira sa amazonkama, hrabrim ženama koje su bogovi sa planine Olimp, napravili u namjeri da zaštite ljudski rod od boga rata, Aresa. Dianina majka Hippolyta (Connie Nielsen), kraljica amazonki, dozvoljava svojoj ćerki da trenira sa njenom tetkom generalom Antiope (Robin Wright). Diana spašava pilota Steva Trevora (Chris Pine), ispred grupe njemački vojnika. Trevor upoznaje Dianu sa svjetskim ratom, koji je u toku, i zajedno odlaze sa ovog ostrva. Trevorov zadatak je da zaustavi generala njemačke vojke Ericha Ludendorffa (Danny Huston), koji sarađuje sa hemičarkom Isabel Maru (Elena Anaya), koja je dobila nadimak "doktorica Otrov". Jedina pomoć na koju Diana i Trevor mogu da računaju dolazi od strane Sir Patricka Morgana (David Thewlis) snajperiste Charlija (Ewen Bremner), prevaranta Sameera (Saïd Taghmaoui) i poglavice (Eugene Brave Rock).

Wonder Woman je prvi studijski film o superherojima koji je režirala jedna žena. Patty Jenkins je zaista neobičan izbor za režisera, ali je upravo autorka Čudovišta, filma o ženi serijskoj ubici, unjela dah svježeg vazduha, u ovaj neinspirativni filmski univerzum. Scenaristi Allan Heinberg, Zack Snyder, Allan Heinberg i Jason Fuchs proširuju priču o naslovnoj junakinji, koja je svoj debi doživjela u Snyderovom Batman Protiv Supermana: Zora Pravednika. Spartansko okruženje Amazonije je dobro mjesto za mladu princezu, željnu dokazivanja i životnih izazova. Treba pohvaliti fotografiju Matthewa Jensena, koja svojom ljepotom naglašava kobni uticaj ljudi po ovo mirno ostrvo. Grupa pomagača koji prate naslovnu junakinju je previše šarolika, ali se zbog toga Wonder Woman može pohvaliti sa dosta humora. Treba istaknuti veoma zabavan scenu šopinga, u kojoj glavna junakinja filma traži adekvatnu odjeću za borbu. Režiserka Jenkins dobro implementira akcijskog superheroja u ambijent ratnog filma, dok muzika Ruperta Gregsona-Williamsa, nerijetko izaziva ushićenje kod publike. Transformacija naivne princeze u hrabru ratnicu je suptilno odrađena uz mnogo pohvalnih finesa. Diana postepeno prepoznaje ljudsku sklonost ka međudobnom ubijanju i Wonder Woman može da se pohvali anti-ratnom porukom. Završnica filma se ipak previše uzda u CGI, ali čak i najveći hejteri ove računarske tehnike, moraju priznati da su se, bar malo, zabrinuli za sudbinu lijepe heroine. Gejmeri će neosporno primjetiti sličnosti ovog filma sa hack and slash serijalom video-igara, Bog Rata.

Gal Gadot je vrlo dobro odradila svoj posao, dok joj iznenađujuće dobro parira Chris Pine, koji preuzima dosta tereta sa početka filma. Treba pohvaliti amazonke Robin Wright i Connie Nielsen, zatim Elenu Anayu, Danija Hustona i Davida Thewlisa.

Čudesna Žena je više nego korektan odsječak DC Comics filmskog univerzuma.

Datum recenzije: 16.06.2016. godine